DOVE │ Go Fresh Revitalize tusfürdő

Ma a DOVE Go Fresh Revitalize mandarin és tiaravirág illatú tusfürdőjét hoztam el Nektek bemutatni. Nálam most első helyen áll, ami a tusfürdőket illeti.

1

“A Dove Go Fresh – Revitalize ápoló frissessége újraéleszti tested és lelked. A mandarin és tiara virág izgalmas, gyümölcsös illata felfrissít, és hidratálttá varázsolja bőröd már egyetlen zuhanyzás után! “

Egy formás flakonban, könnyen nyitható kupakkal érkezik a krémtusfürdő, amelynek az illata tényleg fantasztikus, édes és üde, sőt használat után sokáig érződik a bőrömön, ami plusz pont. A tusfürdő állaga krémes, és sűrű, enyhe narancssárga színnel. Vízzel vegyülve jobban habzik minden eddig általam kipróbált tusfürdőnél, aminek nagyon örülök.

A flakonon jelzett szöveget olvasva kicsit megijedtem, hogy hogyan is tudná az én száraz bőrömet érezhetően simává és puhává tenni már egyetlen zuhanyzás után. A tesztelés időszakára szándékosan elhagytam az eddig használt zuhanyzás közbeni testápolómat, valamint a hagyományos testápolókat is. És tény, hogy az első használat után nem tapasztaltam semmilyen változást, sőt így az ápolókat elhagyva száraznak éreztem a bőrömet, azonban a következő használatok után bebizonyosodott, hogy ez a tusfürdő tud valamit. Természetesen nem teszi annyira puhává és ápolttá a bőrt, mint egy krémes és zsíros testápoló, de a többi tusfürdővel ellentétben egyáltalán nem szárítja azt.

2

Én nagyon megszerettem a Dove újdonságát, valószínűleg újrafogom vásárolni, vagy kísérletezni a többi illattal. A tusfürdő mellesleg 250 és 500 ml-es kiszerelésben is kapható, ha jól tudom 500 és 1000 Ft közötti áron mozog.

A terméket a GLAMOUR magazin és a DOVE közös terméktesztjének köszönhetően próbálhattam ki, de ez semmilyen formában nem befolyásolta a fent olvasható véleményemet.

Ti szeretitek kipróbálni az újdonságokat?

Vélemény, hozzászólás?

