BEYONCE │Heat Rush parfüm

 Ma elhoztam a jelenlegi kedvenc illatomat Nektek, ami nem más mint BEYONCE Heat Rush parfümje. Pár hetes keresgélés után bukkantam rá erre az illatra, és a GLAMOUR-NAPI akciót igénybe véve meg is vásároltam. Azt hiszem hamarosan jöhet az utánpótlás.

IMG_8053

Maga az üvegcse nagyon formás, narancssárga színben, könnyen levehető kupakkal érkezik. Több méretben is kapható, én először egy 15 ml-es kiszerelést választottam, de megtalálható még 30, 50 és 100 ml-es változatban is.

Az illata erősen virágos és gyümölcsös is egyben, amely engem rögtön megfogott. A tavaszra, a fák kivirágzására emlékeztet.

“Lédús vérnarancs nyit utat egy mesebeli tájhoz, ahol minden nő ünnepelt hercegnővé válhat. Érett meggy, lágy golgotavirág, elegáns orchidea, exotikus mangó és sugárzó hibiszkusz kavalkádja ejti rabul érzékeinket, melynek eszményi lezárásaként érzéki pézsma, fényűző tíkfa és ámbra vágyakozó illata varázsol el mindenkit. A Beyoncé Heat Rush virágos-gyümölcsös illata elvarázsol minden energikus és sikeres nőt. Minden korosztály megtalálja benne a nőiességének hangsúlyozásához elengedhetetlen érzékiséget és csábítást.”

IMG_8059

Tartósságra sem lehet panasz, tény, hogy én nem érzem magamon egy egész napon át, de a másoktól kapott visszajelzés alapján órák elteltével is érezhető.

Az ára úgy vettem észre, hogy üzletenként eltérő lehet, én az IPARFÜMÉRIA honlapjáról tervezem rendelni a következő üvegcsét, ahol habár nem kapható 15 ml-es kiszerelésben, kapható 30 ml-es változatban 4110 Ft-ért, 50 ml-es változatban 5090 Ft-ért és 100 ml-es kiszerelésben 6490 Ft-ért.

Nektek mi az aktuális kedvenc illatotok?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

