GLAMOUR NAPOK 2015 TAVASZ │ Szerzemények

Ma megmutatom, hogy miket sikerült beszereznem az idei első GLAMOUR hétvégén. Végre elmondhatom, hogy minden listámon szereplő terméket sikerült beszereznem. Sajnos a ruhákról már nem mondhatom el ezt, de azért három pólót sikerült haza hoznom.

IMG_7993

A ROSSMANN-ban kezdtem a napot, ahol a következőket szereztem be:

JIMJAMS BEAUTY feketeszappan – régóta szerettem volna kipróbálni, és most féláron jutottam hozzá
NIVEA zuhanyzás közbeni testápoló tej – nálam már régóta kötelező darab a fürdőszobában, és bár sajnos nem volt rá kedvezmény, most eleve akciós áron volt kapható
NIVEA nappali arckrém – sajnos mellé nyúltam, mivel a már kipróbált Nivea Make up starter arckrémet szerettem volna megvenni, de őt is szívesen használom el
GARNIER PURE ACTIVE bőrradír – a nyár közeledtével szerettem volna beszerezni egy jó alaposan radírozó bőrradírt, így vele teszek egy próbát, mellesleg 50% kedvezménnyel tudtam megvásárolniRIMMEL STAY MATTE kőpúder – szintén alap darabnak számít már nálam, és most féláron jutottam hozzá
RIMMEL BROW THIS WAY szemöldökápoló – szerettem volna kipróbálni egy másik márka szemöldökápolóját is, így rá esett a választásom, ráadásul szintén 50% kedvezménnyel volt kapható
RIMMEL LASTING FINISH 214 Firecracker ajakrúzs – azt hiszem ehhez nem kell semmit hozzáfűznöm, itt a tavasz, jöhetnek a színesebbnél színes rúzsok, mellesleg szintén féláron hoztam haza
MAYBELLINE COLORSENSATIONAL 910 Shocking Coral ajakrúzs – narancsos és pinkes árnyalat, csodás tartóssággal szintén 50%-al
BEYONCE HEAT RUSH parfüm – régóta áhítoztam utána, most 30% kedvezménnyel volt kapható.

Ráadásul a 10%-os ROSSMANN végösszegi kupont is összelehetett vonni a GLAMOUR-os kedvezményekkel, így még nagyobb árengedménnyel sikerült vásárolni.

A következő drogéria a DM volt, ott ezeket szereztem be:

ULTIME hajegyenesítő és hővédő spray – a hővédő készítmények elég borsos áron kaphatóak, így most 50% kedvezménnyel nem tudtam ott hagyni
ELSEVE selymes hajolaj – régóta használom, hol szeretem, hol nem, de féláron nem volt kérdés hogy jön velem haza
LOREAL micellás víz – szerettem volna más márka micellás vízét is kipróbálni, és most 50% árengedménnyel jutottam hozzá
MAYBELLINE BROW DRAMA szemöldökspirál – kíváncsi voltam mit is tud ez a kis kence, így féláron gondoltam kipróbálom őt is
S-HE STYLEZONE MAGIC COLOURS 125 ajakrúzs – 50% kedvezménnyel nem volt kérdés, hogy milyen termék jön velem a S-HE termékek közül
MANHATTAN PERFECT CREAMY & CARE 57D ajakrúzs – szintén 50% kedvzeménnyel, csodás babarózsaszín ajakrúzs

IMG_8030

A három napos shopping-túra ellenére csupán három ruhadarabot tudtam magammal hozni, a TERRANOVA és a CAMAIEU üzletekből.

IMG_7993

Ti miket vásároltatok?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

