GARNIER │ Micellás víz

Már régóta szerettem volna elhozni a blogra a GARNIER Micellás arctisztító vízét, de valahogy eddig nem jött össze. Most azonban beszereztem egy másik fajta micellás vizet is, így úgy gondoltam épp itt az ideje az első általam kipróbált arctisztítóról írni.

IMG_8049

Az arctisztítóban található micellák mágnesszerűen vonzzák a szennyeződéseket, így a legmakacsabb sminkeket is könnyedén eltávolítja. Kíméletes az érzékeny bőrtípussal is, más sminklemosókkal szemben nem hagy maga után piros foltokat. Tökéletesen ápolja az arcbőrt. Használat után egy vékony rétegben érezhetően ott marad az arcon.

Én nagyon megszerettem, ha erősebb smink lemosására készülők, őt veszem elő. Igaz, én használata után még vízzel alaposan átmosom az arcom.

IMG_8050

A termék 400 ml-es kiszerelésben kapható, és körülbelül 1400 Ft-os áron mozog a drogériákban. Megtalálható már kombinált, száraz és érzékeny bőrre kifejlesztett változatban is.

Ti használtok micellás vizet?

Vélemény, hozzászólás?

