SUGAR! SHOP │ Cukorkaországban jártam

Pár hete végre én is eljutottam a SUGAR! SHOP csodavilágába, végre sikerült rávennem a húgomat. Őszintén szólva engem főként a macaronok vonzottak ide, azonban csupa-csupa eddig ismeretlen finomságra is bukkantam. A színes Jelly Beenektől elkezdve a tejberizsekig minden megtalálható.

Hoztam pár képet Nektek a helyről, és nem ér nevetni! Nem szoktam mosdókban tükör előtt fotózkodni, de most az egyszer nem hagyhattam ki. :) És persze üres kézzel sem jöhettünk el, így jó pár macaron társaságában indultunk haza felé.

Nézzétek:

IMG_7594

IMG_7580
IMG_7583
IMG_7588

IMG_7592

IMG_7607
Próbáljátok ki Ti is, minden pénzt megér! :)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

