GASZTRO │ Virslis roló

Nem terveztem már idén több bejegyzést, de úgy gondoltam megosztom veletek ezt a gyors sós ropogtatni valót így szilveszter estére. Nem rég fejeztem be a készítésüket, a második adag sül már a sütőben. Viszonylag gyors és egyszerű az elkészítése.

IMG_6344

A hozzávalók 40 db virslis rolóhoz:
2 csomag 10 darabos hosszabb virsli, melyet félbevágok, így kapom meg a 40 darabot
0,5 kg gyorsfagyasztott leveles tészta

Az elkészítési folyamat képekben:

1

A leveles tésztát miután kiengedett, lisztezett felületen körülbelül fél cm vastagságúra elnyújtom. Bármilyen vágóeszköz segítségével 1 cm széles csíkokat vágok. A virsliket miután félbe vágtam, betekerem a csíkozott tésztával.

2
A feltekert virsliket sütőpapíros tepsire teszem, majd tojássárgájával átkenem. Ízesíteni bármivel lehet, én apróra reszelt sajttal szórtam meg őket, majd ezután 180 fokos előmelegített sütőben körülbelül 10 percig sütöm.

A kész ropogtatni való:

IMG_6350

Vélemény, hozzászólás?

