CHRISTMAS WISHLIST 2014│ Dear Santa…

Mához két hétre végre elérkezik Karácsony, 24-én Szenteste a világban mindenhol a gyönyörűen feldíszített karácsonyfa alatt bontogatjuk az ajándékokat.

Én még hatalmas gondokkal küzdök az ajándékvásárlás/készítés terén, azonban azt már kitaláltam, én minek is örülnénk. Most megmutatom Nektek is:

Sokáig gondolkodtam, hogy mire is lenne igazából szükségem, mert elsőre semmi komoly dolog nem jutott eszembe. De aztán nagy nehezen megszülettek a kívánságok, és azt hiszem elég jó dolgokat válogattam össze. Szerintem minden nő örülne egy-egy dolognak a listáról. Én mindet szeretném! :D

 

Mostanában sokkal többet sminkelek, mint régen, így jó lenne bővíteni a pár darabos sminkecseteim társaságát. Naná, hogy legjobban egy MAC ecsetszettnek örülnék a legjobban, de természetesen megelégednék más márkával is.

 

Tavaly télen vettem egy rózsaszín sálat, amely sajnos mostanra kibolyhosodott. Egy világosabb színű kötött sálat szeretnék, amely tökéletesen megy mind két télikabátomhoz is.

 

Oh, ez a pizsama. Már hónapok óta nézegetem a meleg karácsonyi darabokat, az F&F kollekciójában azonban találtam is pár cuki darabot. Melegek és imádni valók, kell ennél több?

 

Igaz, hogy nem olyan régen vásároltam egy lapos talpú csizmát, de a magasabb sarkú darabok mindig is a listám élén jártak. Tavaly vettem egy majdnem tűsarkokon álló fekete gyönyörűséget, azonban két óránál tovább nem tudom használni, így egy vastagabb sarkú csizma van most terítéken.

 

hm zokniMár gyülekeznek a meleg vastagzoknik a fiókomban, egy cuki szőrös mamuszban ülök éppen most is szobámba. De zokniból sosem elég, főleg ha az ilyen gyönyörű csomagolásban érkezik.

 

jjjjjRégen képtelen voltam elviselni magamon a karórákat, azonban mostanra már összegyűjtöttem pár darabot. Csak sajnos mindig megtetszik egy újabb fazon, most éppen ez a Marc Jacobs féle rose gold színű karóra lett a kedvencem.

 

Sajnos évek óta táskamániában szenvedek, jó pár darab megfordult már nálam. Most azonban a jelenleg napi használatban lévő táskám kezdi bemondani az unalmast, így szeretném megtalálni az utódját. Természetesen nem egy Givenchy márkájú táskát szeretnék a Jézuskától, hiszen elég boros az ára, csupán egy hasonló darabot.

Biztos vagyok abban, hogy napokon belül egy újabb vágytárgy fog szerepelni ezen a listán, azonban most ennyiből áll a karácsonyi kívánságlistám. Azt hiszem egész évben jó kislány voltam. :)

Nektek mi van kívánságlistátokon? :)

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

