DIY │ Adventi naptár

Tudom kicsit megkésve, de végre elhozhatom Nektek a saját, kézzel készített Adventi Naptáramat. Igaz, hogy elég sok időt vett igénybe az elkészítése, de szerintem megérte. :)

Lássuk miből is áll a naptár, azaz a hozzávalók:
A/3 képkeret, 24 db mini csipesz, bármilyen piros festék, színes kartonpapír, szalagok és egyéb díszek

1

Első körben pirosra festem a csipeszek felső oldalát. Én körömre való zselés lakkot használtam, tudom-tudom… :D A tökéletesen szép fedésért érdemes akár több réteget is felkenni. Nem fontos ügyelni az oldalakra, mert a szélei nem fognak látszódni a már kész naptáron.

2
A következő lépésként egy fekete kartonból 24 darab háromszög formájú darabkát vágtam, melyek kb. 3 cm magasak. Egy arany filctollal megszámozom a háromszögeket egészen 24-ig. Ezek a darabkák helyettesítik a már jól ismert kis ablakokat.

34
A képkeretből kivettem az üveget, és egy erős fehér kartonpapírt illesztettem a helyére. Erre a papírra ragasztottam fel ragasztópisztoly segítségével a már megfestett csipeszeket. A biztonság kedvéért a ragasztási folyamat előtt eltávolítottam a fekete karton darabkákat, nehogy összeragasztózzam őket. Majd miután egyesével odaillesztettem a csipeszeket, visszaraktam a számozott háromszögeket is. Mellesleg a karácsonyfát akarják szimbolizálni, bár szerintem ezt nem igazán sikerült elérni.

5
A képkeretet is szerettem volna díszíteni, így készítettem kartonból egy szaloncukrot és fenyőfákat. A mini műfenyőmből is került fel egy kis darab egy kis piros masnival. Majd még több piros masni. Aztán útközben rájöttem, hogy lehet nem a legjobb ötlet volt fekete “karácsonyfákat” használni, így nekiláttam zöld kartonpapírból is elkészíteni a háromszögeket.

Nem igazán tudom eldönteni, hogy melyik színnel szebb az Adventi Naptár. Döntsétek el Ti. :)
Hoztam pár közelebbi képet is, így részletesen megnézhetitek mik is kerültek a képkeretre.

7
6
16
15
13
12
10

Ti is készítettetek Adventi Naptárat? Szerintem kár kihagyni! :)

Vélemény, hozzászólás?

