SZALAGAVATÓ │ Smink strasszkövekkel

Közeleg a szalagavató időszaka, így azt gondoltam, elkészítek két egyszerű de nagyszerű sminket amit otthon ti is könnyedén felrakhattok magatoknak pillanatok alatt. Megjegyezném, hogy a tusvonalam még mindig borzalmas, de igyekszem fejlődni, valamint a sminkelésben is még viszonylag kezdőnek mondanám magam, mivel régen nem fektettem nagy hangsúlyt a sminkjeimre, valahogy nem szerettem az erős színeket az arcomon. Ennek ellenére most egy piros rúzs lett az új szerelmem. Na de vissza a sminkekre.

Barna, szolidabb smink

barna
barna22

A szemhéjam megalapozása után barna szemhéjpúdert vittem fel, majd a fokozatosan eldolgoztam. A szín árnyalatától és erősségétől függően készíthetünk halványabb és erőteljesebb sminket is. A következő lépés a szempillaspirál volt, amit kiemelkedő alkalmakkor helyettesíthetünk műszempillával is. A tusvonalat óvatosan cicásra húztam. A szemöldökömet szemöldökápoló porral formáztam. Utolsó lépésként egy pontozó tű, vagy egy pálcika segítségével felrakom a strasszköveket. Én műszempilla-ragasztó pöttyöket készítettem a szemhéjamra, majd szemöldökcsipesz segítségével felhelyeztem egyenként a strasszköveket.

Ezüst, erőteljesebb smink

szürke2
szürke3

A második sminkemben a szürke és az ezüst szín volt a domináns. Első lépésként megalapoztam a szemhéjamat, majd egy ecset segítségével először fekete, majd egy kis szürke szemhéjpúdert oszlattam el. Ezután következett az élénkebb szín, az ezüst. A csillámok miatt vigyázni kell a felvitele során, a képen is látható hogy mennyire szét tudnak szóródni az egész arcbőrünkön. Miután a szemöldököm magasságáig összedolgoztam a szemhéjpúdereket, meghúztam a tusvonalat. A szempillaspirál helyett itt is használhatunk műszempillát. Az utolsó lépés pedig a strasszkövek felhelyezése volt, melyet szintén műszempilla-ragasztóval illesztettem fel, a fent leírt módszerrel.

A strasszköveket bármilyen formában, mintában feltudjuk helyezni, azonban vigyázzunk a szemünkre, a műszempilla-ragasztó nagy kárt tud okozni a látásunkban. Elnézést kérek a sminkbakikért, igyekszem fejlődőképes lenni valamint fejlődni. :)

Ti mivel készültök/készültetek a szalagavatótokra?

Vélemény, hozzászólás?

