S-HE STYLEZONE │Magic Colours ajakrúzs │ 122

Ma egy újabb GLAMOUR-NAPOK szerzeményt hoztam el, ami most egy S-HE STYLEZONE termék, méghozzá a Magic Colours 122-es számú ajakrúzs. Pár hónapja már beszereztem a Magic Colours  117-es számú árnyalatát, ami nagy szerelmem lett. Így a kedvezményeket kihasználva, most egy barackos-narancsos árnyalatot választottam.

2014-10-10 16.16.11

Még mindig imádom a S-HE STYLEZONE termékek kinézetét, ez a fehér kockás kialakítás egyszerűsége ellenére tökéletes. A kupak erős, a rúzs nem tekeredik ki könnyedén. Első ránézésre és első kipróbálásra a kézfejemen narancsos-barackos árnyalatnak hatott, pont emiatt esett rá a választásom.

2014-10-10 16.17.01
Azonban az ajkaimon egyáltalán nincs már meg az az árnyalat, amit az üzletben kiválasztottam. Igaz, hogy teljesen természetes hatást ad felkenve, de mintha csak egy egyszerű ajakbalzsamot kentem volna fel, vagy éppen egy nude árnyalatot. És csak néha-néha fedezhető fel benne egy kis barackos szín.

Azonban az állaga nagyon jó, krémes és fényes. Hosszan tartó hatásról ilyen világos árnyalatoknál nehéz beszélni, de a fent említett 117-es számú rúzs tartósságából kiindulva, nem egy rossz ajakrúzs ez. Íze teljesen semleges.

2014-10-10 16.25.22
Az ára 1000Ft körül mozog, azonban a GLAMOUR-NAPI kuponnal féláron tudtam megvásárolni. Régóta kerestem a tökéletes nude, természetes színű rúzst, azt hiszem, most véletlenszerűen találtam egy jelöltet.

Ti milyen árnyalatú rúzsokat használtok a mindennapokra?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

