TANGLE TEEZER │ Salon Elite hajkefe

Már hónapok óta áhítoztam egy TANGLE TEEZER után, és most végre a kezemben tarthatom! Rengeteg tesztet olvastam, nézegettem mind a külföldi, mind pedig a magyar beauty blogokon, amik természetesen meggyőztek. Azonban sokat gondolkodtam, hol és mennyiért tudnám megvenni álmaim fésűjét, mivel elég borsos áron kaphatóak a Tangle Teezer fésűk. Hosszas gondolkodás és keresgélés után az IPARFÜMÉRIA webshopból rendeltem meg.

Magyarországon jelenleg 5 fajta Tangle Teezer kapható; Salon Elite, The Original, Compact Styler, Aqua Splash és Magic Flowerpot. Én a SALON ELITE hajkefét rendeltem meg, természetesen rózsaszín árnyalatban.

hmmmmmjhh

 Nos, lássuk mit is ígér ez a csoda az IPARFÜMÉRIA leírása szerint: A Tangle Teezer Salon Elite professzionális fésű tökéletesen kifésüli a haját és megakadályozza az összegubancolódást. Fésülés közben nem fog hajhúzást érezni, amivel szintén megakadályozza a haj mechanikus sérülését. A fésű minden hajtípusra alkalmazható és az átgondolt ergonómiájának köszönhetően tökéletesen illik a kézbe. A hajfésülés soha nem volt olyan egyszerű, mint a Tangle Teezer fésűvel. Sűrű sörtéi biztosítják a tökéletes kifésülést már pár húzás után és selymes lágyságot kölcsönöznek a hajnak.

Hatások:

  • kifésüli a hajat
  • megakadályozza a haj összegubancolódását
  • lágyságot és fényességet kölcsönöz a hajnak
  • a könnyű használatnak köszönhetően megvédi a hajat a mechanikus sérülésektől

A fodrászom szerint száraz hajon nem érdemes használni, mivel a műanyag sörtéi miatt szárítaná a hajvégeket, mely előbb utóbb töredezéshez vezethet. Azonban én kimondottan vizes hajon vártam tőle a csodát, mivel hónapok óta küzdök a hajmosás utáni kifésülés során kihulló hajszálakkal. Minimálisan kevesebb hajszál marad ebben a fésűben, azonban csodát a Tangle Teezer sem tud tenni. De tény, hogy a gubancokat sokkal hatásosabban fésüli ki.

2014-10-17 14.20.18

Különleges formája miatt tökéletesen igazodik a fej formájához, így masszírozó hatása is van a műanyag sörtéinek köszönhetően. Formája miatt először furcsa volt használni, mivel a tenyerünkben tökéletesen elfér, azonban hamar megbarátkoztam vele. Mellesleg pont emiatt a tulajdonsága miatt gondolja úgy pár kedves ismerősöm, hogy a Tangle Teezer inkább egy kutya-macska fésű, minthogy hajkefe. Ha ha ha.

Az ára 2500 Ft-tól kezdődik, valamint fajtánként és néhány esetben színenként emelkedhet. Magyarországon tudtommal a Müller Drogériákban kapható csak, valamint a fent említett webshopból rendelhető. Természetesen az ebay-en is megtalálható számtalan színben, formában, azonban találhatóak hasonmás Tangle Teezerek is.

Ti próbáltátok már?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

