RIMMEL │ Stay Matte púder

Már rögtön hozom is az első Glamour-napi szerzeményt, amely egy Rimmel Stay Matte púder. A húgom által volt már lehetőségem kipróbálni egy világosabb árnyalatát, amely nagyon meggyőzött. Most egy sötétebb árnyalatot választattam. Lássuk.

2014-10-10 16.54.23

A púder egy bézs tégelyben, átlátszó levehető tetővel kapható, különböző árnyalatokban. Régebben jobban kedveltem a kinyitható púdereket, melyekben lapul még egy kis tükör és egy pamacs is, és a táskámban mindig is lesz egy ilyen vész esetére, de beleszerettem az ecsetel való felvitelbe. Sokkal szebb végeredmény érhető el ecsetes púderezéssel.

Az arcbőrömhöz a 005 Silky Beige árnyalatát választottam. Felvitel után nem hagy vastag, poros réteget, szinte láthatatlanul terül el az arcon. Ráadásul hűen a nevéhez, betartja ígéretét. Órákkal a felvitel után is tökéletes matt hatás látható az arcbőrön. Még az én zsírosodásra hajlamos bőrömön sem fogott ki.

Ráadásul, már több barátnőm is próbálta ezt a púdert, és kivétel nélkül dicsérte. Ez a RIMMEL kőpúder tényleg csodaszer. Az ára 1800 Ft körül mozog, szóval nem tartozik az olcsó kategóriás sminktermékek közé, de úgy gondolom, tényleg megéri az árát. Én biztosan újra fogom vásárolni!

Nektek melyik púder vált be hosszútávon?

Vélemény, hozzászólás?

