GLAMOUR NAPOK │2014 ŐSZ │ Szerzemények

Ma elhoztam Nektek a GLAMOUR NAPI szerzeményeimet. Sajnos (szerencsére) nem sikerült annyi mindent vennem, ugyanis ruhát a H&M-en kívül egyik üzletben sem találtam magamnak. Azonban kozmetikai termékek közül sikerült már első nap lecsapni a listán szereplő dolgokra.

végsőőőőőőő
Összességében elég sok új sminkterméket szereztem be ezen a hétvégén, valamint a számomra újdonságnak számító Catrice márkával is közelebbi barátságot kötöttem. A ruhás shopping kudarc után pedig az Asia Center felé vettem az irányt, ahol sikeresen gazdagodtam egy kardigánnal és egy kabáttal. Oda miért nincs kupoooooon?

Most pedig mutatom képekben, hogy mivel is bővült a piperekészletem:

2014-10-10 16.42.57-1

NIVEA zuhanyzás közbeni testápolótej – a kék után szeretnék egy újabb csodaterméket kipróbálni!
NIVEA Clean Deeper arclemosó – már régóta vágytam egy arcradírként is funkcionáló termékre, most kiderül mit tud!
RIMMEL Stay Matte kőpúder – kipróbáltam, beleszerettem, hazahoztam!
NIVEA Make-up starter arckrém – télre kell egy hidratálókrém, amely smink alá is remekül működik!
ESSENCE Lash Princess szempillaspirál – annyira csajos!
ESSENCE Eyeliner Pen – igaz, hogy a  szempillaspirál mellé volt csomagolva, de nagyon örültem neki!
ESSENCE ecset – nálam szemöldökecsetként funkcionál, utánpótlásnak vettem!
CATRICE Infinite Shine szájfény – régóta vágytam egy Catrice termékre!
SHE STYLEZONE Magic Colours rúzs – nagyon megszerettem, most egy új színnel kísérletezgetek!

És jöjjenek a ruhák:

hmmm
F&F farmer nadrág
AsiaCenter kabát
H&M háromnegyed ujjas felső
AsiaCenter kardigán

Na jó, most hogy így leírtam miket sikerült beszereznem két nap alatt, inkább csöndben maradok. Azért lett pár új ruhám, a sminktermékekről nem is beszélve. Azonban hamarosan újabb bevásárlásra kerül sor, és a Tangle Tezzer-ről sem feledkeztem el… :)

Ti miket vásároltatok a GLAMOUR NAPOKON?

Vélemény, hozzászólás?

