GLAMOUR NAPOK 2014 ŐSZ │ Kívánságlista

Végre sikerült összeállítanom a shopping listámat. Számolom a napokat, 1 hét és GLAMOUR NAPOK. Már biztosan ti is nagyon várjátok az október második hétvégéjét, hogy elindulhassatok a shopping túrára. Nos, én ezekkel a termékekkel szeretnék hazaérkezni majd azon a bizonyos hétvégén. De félek, hogy a pénztárcám zokogni fog.

szerk
A részletes kupon listát ITT találjátok.

Nos, lássuk a kívánság listát:

StayMattePressedPowder_PRODUCT_01Volt alkalmam kipróbálni a RIMMEL LONDON Stay Matte púderét, ami rettentően megtetszett az arcbőrömön, így szeretném beszerezni ezt is a Glamour-napi kuponokkal. A DM drogériákban 50%-os kedvezménnyel tudunk megvásárolni egy darab dekorkozmetikai terméket.

81211_05_2013_MakeUp_Starter_Dry_01_03_PNG.ashx

Úgy érzem, szükségem lenne már egy remek arckrémre a vegyes bőrömhöz, főleg mivel közelednek a hidegebb napok. Kinéztem magamnak a NIVEA Make up starter nappali arckrémjét, mely száraz és érzékeny bőrre lett kifejlesztve, azaz pont nekem. Szeretem a NIVEA-t, eddig nekem bevált az összes kipróbált termék, így ha a pénztárcám engedi, 25% kedvezménnyel megfogom vásárolni a DM drogériák egyikében.

81963_CleanDeeper_tube_150ml_Layer.ashx

A vegyes bőrömnek hála, télen-nyáron zsírosodik az arcom, így elég gyakran érzem szükségét az arcradír használatának, eddig sajnos nem igazán találtam olyat, amely ténylegesen tisztára és puhára radírozná az arcbőrömet, de azt hiszem teszek egy próbát a NIVEA Pure Effect Clean Deeper Mélytísztító radírozó arclemosót, mely szintén zsíros és problémás bőrre lett kifejlesztve. Ráadásul a GLAMOUR-NAPOK-on 50% kedvezménnyel tudom megvásárolni szintén a DM drogériákban.

3600540333230_17467Jelenleg is használom a GARNIER Pure Pórusösszehúzó tonikját, ami eddig remekül bevált, azt hiszem. Azonban fogyóban van, így úgy gondoltam, hogy újravásárolom 33%-os kedvezménnyel a ROSSMANN drogériák egyikében.

babaylipsNagyon régóta szeretném kipróbálni a Maybelline Baby Lips ajakápolóját, rengetek jót olvastam róla a beauty blogokon, így úgy gondoltam teszek egy próbát. Remélem hogy a Baby Lips Crystal ajakápolókat is hamarosan ki tudom próbálni. A GLAMOUR-NAPOK keretein belül most 50%-os kedvezménnyel tudok hozzájutni a DM drogériákban.

Tangle-Teezer

Csupa-csupa jókat olvastam a mind külföldi, mind magyar beautybloggerek által tesztelt Tangle Teezer fésűről. Nekem szerencsére kezelhető a hajam, egy egyszerű fésűvel is könnyedén kitudom fésülni, azonban vizesen eléggé hullik, így szeretném kipróbálni. A MÜLLER drogériákban most 20% kedvezménnyel tudom megvásárolni, azonban lehet, hogy inkább az iparfumeria.hu webshopból fogom megrendelni.

tallyRégóta szemezgetek egy kabáttal, ami remek átmenet lehet a tavaszi/őszi kabátom és a téli kabátom között, és most megtaláltam. Azonban eléggé borsos áron kapható a TALLY WEIJL üzletekben. A GLAMOUR-NAPOK-on 20% kedvezménnyel tudnék hozzájutni ehhez a gyönyörűséghez. Erősen töröm a fejem a megvásárolásán.

Télen szeretek meleg, kötött sálat hordani, és mivel a tavalyi baba rózsaszín sálam kicsit már kibolyhosodott, szeretnék mellé beszerezni egy másikat. Nagyon kedvelem a “végtelenül” hordható sálakat, így most is egy ilyen mellett fogok dönteni. A színt még nem döntöttem el, de igyekszem valami rózsaszíntől eltérő árnyalatot választani. A SIX kínálatában találtam ezt a gyönyörű kötött sálat, melyet 20% kedvezménnyel tudok majd megvásárolni.

Nagyon félek, hogy a pénztárcám majd kong az ürességtől a GLAMOUR-NAPOK-nak köszönhetően, így majd igyekszem spórolni. Főként kozmetikai dolgokat szeretnék vásárolni, a ruhákat és kiegészítőket megpróbálom messziről elkerülni. :D

Nálatok meddig ér a lista?

Reklámok

GLAMOUR NAPOK 2014 ŐSZ │ Kívánságlista” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

