DIY │ Vízálló irattartó, okmányhenger

Most, hogy lassan egy hónapja megkezdtem dekoratőr/lakberendező tanulmányaimat, nagyjából már körvonalazódott, hogy mikre is van szükségem. A/3 és A/2 rajzlapokat kell naponta buszon hordoznom, így szükségem volt egy okmányhengerre, amelybe az A/2 fotókartonom sérülésmentesen megússza az utazást. Okmányhengereket én eddig csakis papírból láttam, de mivel itt az ősz, az esős idő, ki kellett valamit találnom.

IMG_2922

Amire szükségem van, az a következő: okmányhenger, ragasztó, olló és valamilyen csomagolópapír. Én egy gyűrt papírt választottam, természetesen rózsaszínt szemeltem ki. Nos, a következő lépéseket képekben mutatom be.

IMG_2939

A hengert stift ragasztóval körbe kenem, majd óvatosan rásimítom a csomagolópapírt. Majd a végeknél is elegyengetem, majd levágom a felesleges csomagolóanyagot.

IMG_2931

IMG_2936
IMG_2937

A vízállóság érdekében pedig a következő lépést kell tennünk: széles átlátszó ragasztószalaggal spirál formában leragasztom, így az anyag védve van mind a víztől, mind pedig a kosztól. A végeredmény így néz ki:

IMG_2947

Egy kis plusz: A kupakokat se hagyjuk díszítés nélkül. Én laminált csomagolópapírt használtam, de sima ragasztószalaggal is remekül meg lehet oldani a csinosítgatást. Filctollal pedig ráírhatunk bármit. Ennek a végeredménye a következő képen látható.

IMG_2942

Most már esőben, hóban bátran hordhatom a papírjaimat, anélkül hogy megsérülnének. Hogy tetszik az ötlet? Kipróbáljátok?

Mostantól pedig a Bloglovin-on is megtaláltok. :)

http://www.bloglovin.com/blog/12936899/?claim=4z4ymduxj4f

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

