DIY │ Hozd ki mindenből a legtöbbet!

Mint már írtam, elég zűrös hónapot tudhatok magam mögött, ugyanis kétszer is költözködtem, így most gyakorlatilag két szobám van, egy otthon és egy Pesten. Végre kiélhettem magam a dekorálásban, duplán is. A legegyszerűbb dolgokat is próbálom még jobban felturbózni, hogy mindenből a legjobbat és legtöbbet tudjam kihozni.

2014-08-06 17.02.08
Nos, eredetileg ez a piros virágfüzér az otthoni szobám falát, akarom mondani tükrét díszítette, most már itt van, Pesten. A legegyszerűbb tükröt is fel lehet dobni egy ilyesmi füzérrel, ezáltal színt viszünk a hétköznapokba.

2014-08-06 17.02.29
Az erkélyajtóra és az ablakokra a függönyt méretre vágattuk, és meglepetésemre a levágott anyagot is hozzácsomagolták a kész függönyhöz. Gondolkodtam, mit is lehetne vele kezdeni, és ez lett belőle. A fal színéhez remekül megy, és a ronda csövekről is elvonja legalább a figyelmet.


Igen, ez egy CD tartó rész a tv állványon, de mivel nekem már nem igazán vannak CD-im, feleslegesnek találtam ezt a részt a bútoron. Így pár CD tok segítségével csináltam kis polcokat a csecsebecsék részére. Szerintem sokkal szebb látvány, mint koszos CD-k tömkelege.

 Ti mivel dobjátok fel a lakás unalmas részeit?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

