ASTOR │ Seduction Codes N°2 szempillaspirál

Mostanában jó pár szempillaspirált kipróbáltam már, kisebb nagyobb sikerekkel, valamint újabb szempillaspirál is van a listámon. De ma az Astor Seduction Codes N°2 szempillaspirált hoztam el nektek.

1

Astor Seduction Codes N°2 szempillaspirál

Amikor kinézek egy kozmetikai terméket, vagy éppen már megvásárolom, utána olvasok az interneten, hogy tapasztalatokat olvashassak róla. Meglepetésemre semmit nem találtam erről a szempillaspirálról, csupán az elődjéről. Így minden előítéletet félre téve kezdtem el használni a spirált, és azt kell, hogy mondjam, az eddig használt spirálok közül ez viszi a pálmát.

Mivel nekem kicsi és vékony szálú pilláim vannak, ráadásul csuklyás a szemhéjam, így elég nehéz a szememet sminkelni. De ez a szempillaspirál felkenve sem ragadós, így nem kell attól tartanom, hogy a szemhéjamon ott marad a nyoma. Természetesen vékonynak meghagyja a pillákat, de szétválasztja azokat, és kiemeli őket fekete színével, hosszabbítja is kis mértékben.

3

Astor Seduction Codes N°2 szempillaspirál

Az applikátor része nagyon tetszik, az első szó ami eszembe jutott róla az az, hogy gyönyörű. Apró sűrű szálak jellemzik a kefés részt, valamint enyhén ívelt forma, ami segít elérni a belső szemzugban megbúvó pillákig. Egy rétegben is szép pillákat eredményez, azonban mintha a második rétegnél már kicsit összeragadnának a pillák, így egy vagy nagyon óvatos két rétegben ajánlatos használni.

4

A hatás

A spirál kinézete valami csodás, csipke mintával díszített, én egyből beleszerettem! A kiszerelése 10.5 ml, viszonylag nagy. Az ára 1500 Ft mozog. Ha csak nem találok ennél fantasztikusabb spirált, valószínűleg újra vásárolom.

Ti melyik spirált szeretitek a legjobban?

Vélemény, hozzászólás?

