GASZTRO │ Pink muffin, avagy szülinapi torta másképp

Egy kedves barátnőmnek a múlt héten volt a születésnapja, és szerettük volna meglepni egy tortával, hát ez lett belőle. :) A végeredmény amúgy szerintem nagyon cukira sikerült, főleg, hogy a rózsaszín volt a domináns. :D

Nos, a hozzávalók 24 db muffinhoz:

6 tojás
300 g cukor
200 g olvasztott margarin
350 g liszt
2,5 dl tej
2 tk sütőpor
1 csomag vaníliás cukor
1 csipet só

(Mivel csak egy muffin sütő tepsink van, így megfeleztem a hozzávalókat, és két részletben kevertem ki a tésztát. Amíg az első adag sült, elkészítettem a következő adagot.)

Először is 3 tojást felütöttem, majd elektromos keverővel habzásig kevertem őket. Közben megolvasztottam a 100g margarint, majd hozzákevertem fokozatosan a tojásokhoz a 150g cukorral és vaníliás cukorral együtt. Lassabb fokozattal kevertem hozzá a 175g lisztet, benne a teáskanál sütőport, valamint a sót, majd a 1,25 dl tejet is hozzáadtam. A végeredmény a negyedik képen látható, az elkészült muffin alap.

szerk11

Ezután a muffinsütőbe helyeztem a papírkákat, majd félig töltöttem őket a krémmel egy hablabda segítségével. Közben az egy csomag puncs pudingot is elkészítettem, majd hagytam kicsit megdermedni. Ezután a krémes muffinok közepébe egy kiskanálnyi pudingot raktam, majd elrejtettem őket még egy kis krémmel.

szerk22

Az előmelegített sütőben 15-20 percig sütöttem, figyelve arra, hogy oda ne égjen. Villával a szélén ellenőriztem, hogy megsült e teljesen, majd kivettem őket egy tálcára hűlni. A meghűlt muffinokat 20-as formába helyeztem. A tetejükre tejszínhab került, majd a Dr. Oetker színes díszítő gyöngyei. A végeredmény szerintem nagyon cukira sikerült.  :) (Sajnos tejszínhabos-gyönyös állapotban nem sikerült lefényképezni, de szerintem az égő gyertyák még jobban feldobták. )

11  12
13

Nyami!

Vélemény, hozzászólás?

