JOY MAGAZIN │ olvasói beszélgetés

Ma délután a JOY MAGAZIN fókuszcsoportos beszélgetésére voltam hivatalos. Pár napja meg is osztottam a lehetőséget a Facebook oldalamon, miszerint jelentkezni lehet a találkozóra a JOY honlapján.

2014-08-27 21.58.42

Szeptemberi JOY Magazin

Én is a jelentkezők között voltam, de nem gondoltam volna, hogy engem is kiválasztanak. Nagyon jól éreztem magam a beszélgetésen, a szerkesztőségben a lányok nagyon aranyosak! Rögtön az elején a legfrissebb magazint is kézhez kaptuk. Jó volt hallani a többiek véleményét a magazinról, örülök, hogy én is megoszthattam velük. Fantasztikus érzés, hogy egy tőlem teljesen távol álló beállítottságú ember véleménye teljesen megegyezik az enyémmel. Valamint nagyon tetszik eleve az ötlet is, hogy a magazin szerkesztői kíváncsiak az olvasóik véleményére, és havonta szerveznek ilyen olvasói találkozókat.

A legjobbat pedig nem is mondtam, a beszélgetés végén pedig mindannyian egy 1 éves JOY MAGAZIN előfizetést  kaptunk ajándékba. Tiszteletre méltó ez a gondolkodás a szerkesztőségtől, köszönöm hogy részt vehettem ezen a csajos találkozón!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

