HAJORVOSNÁL JÁRTAM! │Hajvizsgálat és hajszerkezet építés

Körülbelül egy hónapja végre igénybe vehettem a Ballagók Szépe versenyen kapott nyereményemet, ami egy fodrász utalvány volt. A szolgáltatást Gyenese Gabriella mesterfodrász és hajanalitikus ajánlotta fel, innen is köszönöm Neki még egyszer a gyógyítást!

Amikor megláttam, hogy szolgáltatásai között szerepel a hajszerkezet építés, rögtön tudtam, hogy ezt szeretném igénybe venni.

A “beavatkozás” előtt Gabriella megvizsgálta a fejbőrömet, valamint a hajszálaimat egy speciális fejbőrvizsgáló kamerával. Nagyon furcsa volt ilyen “nagyban” és közelről látni a hajhagymákat és a hajvégeket. Sajnos tisztán látszottak a beteg, töredezett végek. Ezek után elkezdődött a kezelés. Mind a fejbőrömre, mind a hajszálakra és végekre is különböző folyadékok, krémek kerültek, majd pár perc pihentetés következett egy burához hasonló lámpaszerű gép alatt, ami azt hiszem a melegítő funkciót töltötte be. (Sajnos fogalmam sincs mi volt ez a szerkentyű.) Ezt a folyamatot kétszer ismételtük meg, majd következett a hajmosás, és hajvágás. Alaposan le lettek vágva a hajvégeim, és szerencsére mostanra, egy hónap elteltével úgy nézem, már vissza nyerték az előző hosszúságukat.

Az eredmény pedig: Egy hónappal a hajvágás és kezelés után is valami eszméletlen puha és egészséges a hajam! Kifésülni is sokkal könnyebb azóta. Nem hittem ebben az egész kezelésben, csak bizakodtam, de nem csalódtam! Azóta is ugyan annyit kínzom a hajamat, mint előtte, de szinte meg sem látszik rajta. Heti 2-3 hajmosás, és hajvasalás/hajhullámosítás mellett is teljesen olyan a hajam, mintha éppen csak pár napja jártam volna fodrásznál. Körülbelül 3 hónapja a hajfestést is abba hagytam, így lehet, hogy ez is befolyásolja a hajam “gyógyulását”, de enélkül a kezelés nélkül szerintem még mindig rettentően töredezett lenne.

A kezelés hatása körülbelül 3-4 hétig érezhető a hajban, de akár pár hónapig is élvezhetjük hajunk puhaságát.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

