CIPŐTÁROLÁS 1×1

Szerintem, nem mondok újat azzal, hogy mi lányok szeretünk minél több lábbelit birtokolni, néha olyanokat is, amiket soha nem használunk. Nos, nálam az a helyzet, hogy a kanapém ágynemű tartójában cipős dobozok pihennek, bennük pedig a lábbelijeim. Emiatt pedig azzal a problémával küzdök, hogy ha elő akarok szedni egy cipellőt, az összes dobozt fel kell forgatnom ahhoz, hogy megtaláljam. Most ez a gondom megoldódott.

Ahhoz, hogy fél perc alatt megtalálhassam a felvenni kívánt cipellőt a következőket tettem: lefotóztam egyesével a lábbeliket, majd kinyomtattam őket A/6 méretben. A cipőket elrendeztem a dobozokba, majd a kivágott képeket ráragasztottam a dobozkákra.

2014-07-28 21.46.01

A doboz tartalma

Ennek a praktikának köszönhetően most már gyorsan megtalálom a cipőket anélkül, hogy felfordulást okoznék a hátrahagyott dobozokkal.

2014-07-28 21.47.47

A cipőgyűjteményem egy része

Ti milyen praktikákat alkalmaztok az ehhez hasonló szituációkra?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

