GLISS KUR │ Oil Nutritive Express Hajregeneráló Balzsam

A Gliss Kur egyik hajregeneráló balzsamjáról, már írtam pár hónapja, azt a cikket ITT találjátok. Ma egy hasonló terméket hoztam el Nektek, hogy megosszam tapasztalataimat. Ez pedig a Gliss Kur Oil Nutritive Express Hajregeneráló Balzsam, mely hosszabb, szálkásodásra hajlamos hajra fejlesztett ki a Schwarzkopf.

SAM_9217

Gliss Kur Oil Nutritive Express Hajregeneráló Balzsam

Összetevői között szintén szerepel a folyékony keratin komplex, amely javítja a haj külső és belső sérüléseit. Valamint, 7 tápláló olajat is tartalmaz, ami a hajvégek szálkásodása ellen nyújt védelmet, valamint elvileg segíti a haj kifésülhetőségét. Na én, ezt nem tapasztaltam. A 7 olaj pedig a következő: argán olaj, makadámia olaj, oliva olaj, édes mandula olaj, sárgabarack mag olaj, maruladió olaj, valamint szezámmag olaj.

A flakon kiszerelése 200ml, amely körülbelül fél évig elegendő, heti 2-3szori hajmosás mellett. A flakon tetején fújós spray fej helyezkedik el, kupakkal. Az állaga teljesen folyékony, szinte víz állagú. Az illata pedig finom.

SAM_9220

A kupak alatt

Sajnos az a tapasztalatom, hogy a kifésülhetőséget semennyiben sem segíti elő, sőt, kissé ragadós hatást kelt a hajtöveknél. A hajvégeimen pedig nem vettem észre semmilyen változást, se jó, se rossz irányban. Párszor próbáltam hajmosás után, törölközőszáraz hajra fújni, de nem igazán voltam megelégedve vele. Kidobni nem fogom, rosszabb napokon tökéletes lesz a testvére, a Liquid Silk balzsam helyett.

Az ára 800Ft és 1200Ft között mozog, de mint már írtam, fél éven át használható egy flakon.

Ti próbáltátok már valamelyik fajta Gliss Kur hajápolót?

 

Vélemény, hozzászólás?

