DIY │ Pillangók a falra

Mostanában minden gondolatom az új lakásunk berendezése körül forog. Imádom szépítgetni  a szobám falait. Jó pár hónapja egy külföldi oldalon találtam egy képet, amin egy színes fal tele volt pillangókkal, szinte kirepültek a monitorból. Ezt a hatást szerettem volna elérni a szobám falán is. A google-t hívtam segítségül, fekete pillangókat kerestem, amelyeket aztán kinyomtattam.

 

4c9MraBcE

Két kinyomtatott lapot a minták mentén összeragasztottam, mivel így sokkal keményebb lapot kaptam, valamint a díszítés szempontjából is sokkal esztétikusabb, ha mind a két felén látható a pillangó szárnya. Majd kivágtam szépen óvatosan, a minta mentén.

924022_1449680465303099_1113140672_n

Munka folyamat: Nyomtatás, ragasztás, vágás, hajtás

A kivágott minta közepét óvatosan meghajtottam, így egy valósághű pillangót kaptam. Majd gumis ragasztóval felragasztottam a falra. És már csak gyönyörködnünk kell munkánk gyümölcsében. Mintha csak repülnének a pillangók. :)

A díszített fal

Kedved szerint bármilyen mintát választhatsz az interneten, sőt, akár színezheted is. Legyen az virág, szívecske vagy bármilyen más formájú pillangó.

DIY │ Pillangók a falra” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ez nagyon ötletes! :) Ha végre odajutok, hogy felújítsam a szobám, biztos alkotok valami hasonlót a falra. :D

    • Örülök, hogy tetszik! Én imádom feldobni az egyhangú falakat, nem hiába készülök lakberendezőnek! :)

Vélemény, hozzászólás?

