KALLOS│Hajegyenesítő balzsam

Ma ismét egy számomra nem tetsző terméket hoztam el bemutatásra. Ez pedig nem más, mint a Kallos Hajkiegyenesítő balzsama.

SAM_9728

Kallos Hajkiegyenesítő balzsam

Táplálja, kiegyenesíti a nehezen kezelhető vagy göndör tincseket. Különleges összetevőinek köszönhetően megvédi a frizurát a nedvesség okozta alakvesztéstől. A haj selymesen sima, és könnyen kifésülhető lesz. – Ígéri a leírás. Azonban ebből én semmit nem tapasztaltam.

A flakon hosszúkás, felnyitható kupakkal a tetején. A balzsam állaga enyhén folyós, apró csillámok találhatóak benne. Az illata nagyon szúrós, engem a férfi dezodorok illatára emlékeztet.

SAM_9733

Az állaga

Az ára 500Ft körül mozog, ez pedig egy 300ml-s kiszerelést takar, ami amúgy nem olyan sokáig elég, bár nekem még eléggé tele van, mivel számomra használhatatlan.

Száraz, ragadós lett tőle a hajam, kifésülni nem tudtam. Ráadásul az illat hosszasan érezhető, ami nem éppen előnyös. A hajegyenesítő funkciót pedig egyáltalán nem tapasztaltam. Ugyanolyan kezelhetetlen volt a hajam, mint előtte. Használhatatlan ez a termék számomra.

Vélemény, hozzászólás?

