ELSEVE │Selymes olaj hajvégápoló

Nos, ez a termék csalódás. A L’oreal Elseve Selymes olaj hajvégápolóját kedvezményesen 1000Ft-ért tudtam megvásárolni még pár hónapja, de számomra ennyit sem ért meg. Büdös és hasztalan.

SAM_9717

Elseve Selymes Olaj

A flakon maga amúgy formás, az arany szín luxus termékekre emlékeztet, azonban ennyi az egész ami megfogott ezzel a termékkel kapcsolatban. Kupak nincs rajta, ez nem a legjobb megoldás szerintem. A kiszerelése 100 ml, ami amúgy sokáig elegendő lenne napi használat mellett is.

SAM_9722

Az állag

Az összetételei között természetesen szerepel a szilikon. Az állaga rettentően folyós, és nagyon olajos érzetet is hagy maga után mind a hajon, mind a kézen, amit én ki nem állhatok. Az illata pedig egy férfi after shave jellegzetes szagára emlékeztet, ami egy nő hajkoronáján nem biztos hogy a megfelelő illat.

Az ára 2500Ft körül mozog, ami szerintem rettentően drága egy ennyire hasztalan termékért. Az én hajammal semmit nem tett, nem lett se fényesebb, se puhább, se szebb. Számomra csalódás volt ez a hajvégápoló.

ELSEVE │Selymes olaj hajvégápoló” bejegyzéshez ozzászólás

    • Örülök, hogy Neked bevált, ha már nekem nem! Amúgy köszi az ötletet, gyűlnek a számomra felesleges termékek, szóval lehet hogy hamarosan csinálok egy kis vásárt! ;)

  1. Visszajelzés: Mi van az utazós neszeszeremben? │ 2015 | THINK PINK with Alexa

  2. Visszajelzés: MI VAN AZ UTAZÓS NESZESZEREMBEN? │ 2015 | THINK PINK with Alexa

Vélemény, hozzászólás?

