Ékszerek Kínából

Az utóbbi pár hónapban igen csak megszaporodtak a mini csomagok érkezése Kínából, mivel sorra rendelem az olcsóságokat. Most az ékszerek jönnek. Mostanában inkább csak a karórákat és karkötőket hordom hétköznapokra, alkalmakra pedig nyakláncot is.

SAM_0080

A csomag

Két fonott karkötőt rendeltem ebay-ről, amelyeken egy köves kis csoda is díszeleg. Maga a kapocs része mágneses, így egyszerű és kényelmes a viselése. Rengeteg színben megtalálható ebayen, alig bírtam válogatni. Az ára pedig 270Ft körül van, ami egy karkötőért szerintem nem nagy összeg. ITT tudod megvásárolni.

SAM_0082

Fonott karkötők

Szeretem a nagy köves gyűrűket, így mikor megláttam ezt a retró gyűrűt, muszáj volt megvennem. Sajnos az ujjamat körbe megfogja, és fura zöld színt hagy maga után, de ezt eltekintve, szerintem nagyon mutatós. Ráadásul állítható a mérete, így nem zsákbamacskát vettem. ITT tudod megvásárolni.

SAM_0087

Retró gyűrű

Régóta nézegettem a hosszabb láncú nyakláncokat, de úgy voltam velük, hogy nagy valószínűséggel úgy sem hordanám. De 300Ft-ért szerintem még dísznek is remek. ITT tudod megvásárolni.

 

SAM_0089

Baglyos nyaklánc

Szándékosan hagytam utoljára a legszebb darabot, amire sajnos másfél hónapot kellett várnom, azt hittem már sosem érkezik meg. De szerencsére megjött! Régóta nézegettem az órákat, nehezen tudtam választani közülük. De ennél maradtam. ITT tudod megvásárolni.

SAM_0093

Az óra

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

