Glamour Magazin │ nyertem!

A héten végre átvehettem a nyereményemet, amit a Glamour Magazinnal nyertem. (ITT olvashatjátok el bővebben, hogy hogyan is nyertem)

Bő két hónapot vártam az ajándékra, de így elnézve ezt a csomagot, nagyon is megérte! Email-ben azonnal felvettem a szerkesztőséggel a kapcsolatot, és Ők rögtön válaszoltak is! Aztán teltek a hetek, kezdtem feladni a reményt, majd jött az email, hogy a csomagomat postára adták. Vártam, vártam, de nem jött semmi. Újabb emailek, majd kiderült, hogy a csomagra rossz cím került, így a cipőmet valaki más hordja. Azután újabb csomag került feladásra, majd az sem akart megérkezni sajnos. Mivel a héten Budapesten voltam, gondoltam megpróbálom ott átvenni az ajándékom. Takács Bettina, a Glamour Hungary szerkesztőségi asszisztense adta át nekem a cipellőt, és mellé a bocsánat kérő ajándékokat! Köszönöm! :)

10520300_422278047910727_1762283608_n

A konkrét nyereményem egy DEVERGO magassarkú szandál volt, ami amúgy meglepően kényelmes, és viszonylag normálisan is tudok benne közlekedni! :D Ami viszont plusz meglepetésként ért, hogy a cipős dobozban, egy névre szóló levélke is várt a Devergo csapatától! A kiengesztelő ajándék pedig egy neszesszer táska volt sminkes ecsetekkel, valamint a Glamour nyári különszáma, és az augusztusi magazin. Habár a különszámot már régen beszereztem, az augusztusi lap még nem volt meg, így dupla meglepetés ért ismét! :)

Tényleg nagyon szépen köszönöm Glamour Hungary!

 

 

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

