VÉGE VAAAAAAN!

Oh, az utolsó bejegyzés dátuma borzalmas. Annyi minden történt azóta, hogy csak na. Az életem körülbelül felborult, bár a neheze majd csak most jön. Leérettségiztem. Beiratkoztam a következő iskolába. Költözködünk. Pestre költözöm. 20 éves leszek. Tökéletes az életem. Ezt érzem most, hogy leírtam ezt a pár sort, közben pedig összeomlott az életem! :D

A változás jó dolog, még jobb, ha fel tudsz rá készülni. Nyitottnak kell lenni a jövőre, a kalandokra, melyek által kiteljesedhetsz. Dekoratőr és lakberendező szakra jelentkeztem, ösztöndíjjal, és az életemet szeptembertől Pesten fogom élni. Yuppii

:))))))))

Anyukám pedig pár hónapja benevezett a Ballagók Szépe versenyre, ahol én is bekerültem azok közé, akik ajándékot vehettek át. Az én nyereményem egy fodrászutalvány volt, amit hamarosan fel is fogok használni!

2014-07-04 18.13.35

Ballagók Szépe 2014

Amúgy pedig leérettségiztem! :) Végre vége van, el se hiszem, hogy letelt ez a sok év. Mostantól megváltozik az életem. Várom a kalandokat! Az nyári olvasnivalómat pedig köszönöm nektek Adri! :)

2014-06-26 16.46.38

Csodák

Pár hete pedig a bankettet is letudtuk! ♥

2014-06-26 19.13.29

2014-06-26 19.20.52

” Egy életcélt követni nemes gondolat.
S mi kell hozzá? Csupán akarat,
mely minden ifjú szívében él,
küzdeni bátran egy új életért.”
(Tóth Árpád)

Vélemény, hozzászólás?

