Felesleges EBAY holmik

Az az egyetlen gondom az ebay-el, hogy függőséget okoz. Szinte folyamatosan érkezik valami, a postás szerintem már utál. :D Mostanában csupa olyan felesleges dolgot rendeltem, ami nem került többe, mint 400Ft.

SAM_9766

 

Nézzük őket egyesével:

Állatos krém kinyomó (?)

SAM_9770

Ennek a cukiságnak neve nem igazán van, de annál inkább hasznosabb. A fogkrémes, és egyéb krémes tubusokra lehet ráhúzni ezeket a cuki fejeket, annak érdekében, hogy a már fogyóban lévő krémet 100%-ban el tudjuk használni.

ITT találhatjátok a linket, amelyről könnyedén megrendelhetitek. Körülbelül 310Ft-ért két darabot kaptam. Szerintem megéri, főleg, hogy Magyarországon még nem láttam semelyik üzletben.

SAM_9767

 

Hajszál eltávolító (?)

SAM_9773

Mindig küzdök a fésűbe kapaszkodó hajszálakkal, szerintem nagyon visszataszító egy hajjal teli fésű. Régebben ollóval és egy másik fésűvel szedtem ki belőle a szálakkal, de mikor megláttam ezt a szerszámot, muszáj volt rendelnem.

SAM_9772

ITT találhatjátok a linket, amelyről megtudjátok rendelni. Én 310Ft-ért rendeltem. És még ilyet sem találtam itthon.

Mitesszer eltávolító (?)

SAM_9775

Első ránézésre elég fura eszköz, amikor rendeltem, azt hittem, hogy műanyagból van, de gumis szilikonos az anyaga. A feje, pedig érdes.

SAM_9776

Számomra használhatatlan. Semmi hatást nem értem el vele, ráadásul elég fura a tapintása, és nem is biztos, hogy annyira egészséges dolog, ha az arcomhoz dörzsölöm ezt a fura anyagot. Amúgy használni így lehet:

SAM_9779

ITT rendeltem, de szerintem felesleges megvásárolni. Amúgy 250Ft volt, szóval nem egy nagy összeg.

Sajnos én ebay függő lettem, így mindig rendelek valami olyat is, amire aztán végképp nincs szükségem. De legalább nem horror összegeket kell költenem olyan holmikra, amiket soha nem fogok használni.

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

