S-HE STYLEZONE │Magic Colours ajakrúzs │ 117

A múltkori ASTOR ajakrúzs után úgy döntöttem, kipróbálok másfajta rúzsokat is. Valamelyik nap olvasgattam a MAC ajakrúzsairól, és a Candy Yum-Yum árnyalat iszonyatosan megtetszett. Azonban az árától elájultam, magamnak nagy valószínűséggel soha nem fogom megvásárolni, de hamarosan szülinapoooom. Megfogom szerezni! :D

Pár hete pedig a DM polcait böngészve találtam a S-he Stylezone Magic Colours 117-es számú ajakrúzsa, ami egy ici picit talán hasonlít a fent említett MAC rúzsra, bár lehet hogy cseppet sem. :D

A rúzs külseje nagyon formás, tiszta fehér. A kocka formájú kupak a kisgyerekek építőkockaira emlékeztet. Az alján pedig a rúzs árnyalatának száma található. Más egyéb neve nincsen ennek a színnek, csupán számokkal lehet őket megkülönböztetni.

page

A külső

Pár napig nem igazán tudtam használni a megvásárlása után, mivel eléggé ki volt száradva a szám, és ez a rúzs még jobban kiemelte a cserepességet. De aztán pár napos hidratálás után végre sikerült.

S-he Stylezone Magic Colours 117

Alapnak azért a Garnier ápoló ajakbalzsamát felkentem vékonyan, majd erre következett a szín. Szerintem gyönyörű. Ráadásul meglepően sokáig tartja a színét, többszöri ivás után is még láthatóan fent volt az ajkaimon.

Maga a rúzs állaga is kicsit krémes, bár lehet hogy csak a nagy meleg hatására ennyire puha, de nagyon könnyű felkenni, és tényleg puha hatást ad az ajkaknak. Ízre szerencsére semleges.

SAM_9579

Felkenve

A rúzs ára 1000Ft körül mozog, és kizárólag a DM drogériákban kapható, mivel a S-he Stylezone a DM saját márkája.

 

 

 

 

 

Reklámok

S-HE STYLEZONE │Magic Colours ajakrúzs │ 117” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: S-HE STYLEZONE │Magic Colours ajakrúzs │ 122 | THINK PINK with Alexa

Vélemény, hozzászólás?

