GARNIER │Pure Pórusösszehúzó tonik

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem nekünk nőknek, a legfontosabb testrészünk az arcunk. Így muszáj megóvnunk mindentől, és a lehető legszebbé kell varázsolnunk. Mint már mondtam, az én bőröm kombinált, az az száraz és zsíros is helyenként. Így nagyon nehéz megtalálni a számomra megfelelő arcápolókat. Mivel így 20 felé még mindig előjönnek az állam vonalán azok a fránya pattanások, kénytelen vagyok komolyabb arctisztítókat is bevetni. Próbáltam már több félét, de nem igazán találtam meg az igazit. Nem tudom ez épeszű érvelés e, de szerintem egy arctonik akkor jó, ha csíp. Az eddig használt tonikok közül kettő volt amelyiknél ilyen hatást tapasztaltam, az egyik pedig a Garnier, Pure termékcsaládjába tartozó tisztító, pórusösszehúzó tonik.

Garnier Pure tonik

Tonikot első sorban a pattanások  csökkentése érdekében kezdtem el használni, azonban nem árt, ha összekötjük a kellemest a hasznossal. A termék pattanásokra, túlzott faggyútermelésre hajlamos, tág pórusú, zsíros vagy vegyes típusú bőrre lett kifejlesztve.

A flakon kinézete tipikus Garnier, felnyitható kupakkal. Azonban én egyre jobban kezdem megutálni az ilyen kiszereléseket, ugyanis amikor vattakorongra öntök belőle, a fele mellé folyik. De gondolom, csak én vagyok ennyire béna.

SAM_9229

A kupak

Összetételeiben helyet kap a szalicilsav, valamint tisztító cinkek. Melyeknek köszönhetően a tonik összehúzza a pórusokat, szárítja a pattanásokat, és mattítja a bőrt. Azonban száraz és érzékeny bőrre nem javasolt.

Én általában este használom, de (sajnos) nem minden nap. A gyulladásban lévő pattanásokat másnapra remekül leviszi a tonik. Csíp. De legalább érzem, hogy használ. Folyamatos használat mellett minimális póruscsökkenést is megfigyeltem, bár az lehet hogy a véletlen műve. Összességében szerintem ez a tonik marad az állandó társam, azonban egyetlen hátránya van, hogy bivalyul szárít. Érezhetően és láthatóan is sajnos.

Az illata erős, tipikus csípős tonik illat. :) A 200ml-s kiszerelés ára 1500Ft körül mozog.

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

