Elmentem vásárolni, ismét

A hétvégét Budapesten töltöttem apukáméknál. Ismerkedek a várossal, mert szeptembertől felköltözöm! :) Szombaton elmentem vásárolni, nagy tervekkel, hosszú listával. Nagyjából mindent sikerült megvásárolni amit szerettem volna. Boldog hétvége volt! :)

Régóta szerettem volna egy kicsi kézben hordható táskát, feketében kövekkel biztosan láttatok már hasonlót, mivel (sajnos) már rengeteg csajszinak van ilyen, nem akartam megvenni. De amikor megláttam ezt a fehéret, hát muszáj volt elhoznom. Imádom!

SAM_9404

Táska nélkül sehonnan nem tudok hazajönni…

Oh, és az óra! Egy kínai oldalról már rendeltem hasonló kinézetű karórát, de sajnos még nem érkezett meg. Azonban most megláttam ezt a gyönyörűséget, és nem tudtam ott hagyni. Ráadásul olcsóbban is hozzájutottam, valamint azonnal a kezemben volt, és nem kellett rá heteket várnom.

SAM_9462

Szerelem!

Pár hete már megmutattam nektek, milyen tavaszi cipellőket vásároltam, de mivel elég kiszámíthatatlan az időjárás, kellett egy olyan is, ami eső esetén nem ázik be. Hosszas keresgélés után találtam rá erre a fényes csodára.

SAM_9414

Cipellő

SAM_9413

Remélem a kövek is a helyükön maradnak

Idén sem maradhatok saru nélkül, de nem igazán tudtam választani. Tavaly a Deichmannban vásároltam egy hasonlót, csak fehérben, ami egy kicsit mostanra elszíneződött. Így most egy fekete mellett döntöttem. Imádom a köves dolgokat!

SAM_9418

A szandál

Na és a bikini. Általában miután megvásárolom, megbánom. Vagy kicsi, vagy nagy. Bízok benne, hogy idén eltaláltam. Régóta szerettem volna egy fekete alsót, hogy a régebbi bikini felsőimhez is tudjam használni, most végre sikerült ezt is beszerezni. Ráadásul olyan találtam, amelynek a felsőjén egy gyönyörű bross díszeleg.

SAM_9423

Róóózsaszín

SAM_9426

A bross

Csíkos rövidnadrágot már tavaly is nézegettem, de a méretemben sajnos nem találtam, most ezt is sikerült.

SAM_9432

Csíkos rövidgatyó

Mivel itt a jó idő, a listámon szerepelt a rövidgatyós, trikós pizsi. Szerintem cukit sikerült választani. :)

SAM_9440

Pizsii

És természetesen a kozmetikumok sem maradhattak ki. Amint kipróbáltam őket, írom is a tapasztalataimat. :)

SAM_9442

Arcra és hajra valók

Remélem nektek is olyan kellemesen telt a hétvége, mint nekem! ;)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

