ELSEVE │Hajtőemelő spray

Nagy reményekkel vásároltam meg pár hete ezt a terméket, az Elseve hajtőemelő spray-t. A fodrászom használta beszárítás előtt, így úgy gondoltam rossz nem lehet. Aztán elgondolkodtam a fodrásztól hazaérve, hogy vajon ennek a spraynek köszönhetően lett dúsabb a hajam, avagy a fodrászom szárította be ennyire ügyesen.

SAM_9235

A flakon

Siettem megvenni, hogy minél hamarabb kipróbálhassam. 200 ml-es kiszerelésben, fújófejjel kapható, egy aprócska védőkupakkal, ami nekem nem szimpatikus, szerintem egyszerűbb lenne egy nagyobb kupakkal lefedni, de ez csak a külső. A benne lévő folyadék teljesen víz állagú, és a színe is átlátszó. Az illata pedig kellemes.

SAM_9237

A fújófej

Használni rém egyszerű, én vizes hajra fújom, hajmosás után. Először közvetlenül a hajtövekhez, majd az egész hajra. Az összetevőiben kollagén található, mely erősítő hatásáról ismert.

Hosszan tartó dús hatás elnehezedés nélkül. Ezt ígéri a leírás. Hát ez nálam sajnos elmaradt. Bár azt is írják, hogy a maximális dússág eléréséhez, emeljük meg szárításkor a hajat a hajtövektől. És ugye bár én képtelen vagyok beszárítani a hajamat, de úgy gondolom, hogy ha valaki szépen és ügyesen tud hajat beszárítani, nincs szüksége ilyen termékre. Szerintem felesleges a használata.

Az ára 900 Ft körül mozog. Örülök, hogy nem drágább, mert csak pénzkidobás lett volna a megvásárlása.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

