HAJVÉGÁPOLÓ MUSTRA │ AVON és Kallos

Sokat gondolkodtam, hogy külön hozzam e el nektek ezt a 3 fajta hajvégápolót, vagy így egyben, összehasonlításképpen. Hát maradt ez a verzió. Az elmúlt egy évben 3 fajta hajvégápolót próbáltam ki, de úgy érzem még mindig nem találtam meg a számomra megfelelőt.

Legelőször is az Avon Hajvégápoló szérumát próbáltam ki, talán 1-1,5 évig rendszeresen használtam is. Néha mintha lett volna valamiféle hatása. Puhább volt a hajam, a hajvégeken lévő töredezett csúnyaságokat is néhol lesimította, észrevehetetlenné tette.

SAM_9244

AVON hajvégápoló szérum

Kinézetre formás, pici. Pumpás adagolóval van ellátva. Állaga folyósabb olajos tapintású. A kiszerelése 30ml, ami nekem egy bő hónapig volt elég. Azt gondolná az ember, hogy elég belőle kevés mennyiség is egy használatra, de ez nem így van. Az ára 700Ft és 1500Ft között mozog.

Bő másfél év után fodrászom tanácsára váltottam le. Ő az Avon marokkói argánolajos változatát ajánlotta. Illatra százszor jobb volt, valamint ez kicsit krémesebb állagú az elődjénél.

SAM_9246

Avon marokkói argánolajos hajvégápoló (kifogyó állapotban)

Tudásra körülbelül ugyan olyan, azonban ezt egy picit jobban megszerettem. Hatását ugyanúgy csak ideig óráig lehetett érezni, hosszútávon nem segített a hajamon ez sem. Kiszerelése szintén 30ml, valamint az ára is szintúgy 700Ft és 1500 Ft között van.

Aztán egy hónapja elkezdtem használni Kallos termékeket, így gondoltam kipróbálom az ő hajvégápolójukat is. Ez pedig nem más, mint a KJMN hajvégápoló szérum.

SAM_9241

Kallos KJMN Hajvégápoló szérum

Kinézetre sokkal formásabb mint az előtte lévő társai, azonban kiszerelésben megegyezik velük, mivel ő is 30ml-s. Illatra viszont nem jobb, számomra egy férfi parfümhöz hasonlít, ami nem éppen valami előnyös nők számára. Állagra sokkal sűrűbb, krémesebb, vastag réteget hagy maga után, így figyelni kell a mértékletességre. Hatását még nem igazán érzem, valószínűleg már nem is fogom. Ár értékben viszont ő viszi a pálmát, mivel csak 550Ft.

Amint elfogy, kipróbálok egy másik fajta hajvégápolót. Esetleg valami ötlet, kinek mi vált be?

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

