ASTOR │ VIP ajakrúzs │110 Pink Addiction

Az az igazság, hogy rúzst nem sűrűn használok, jobban szeretem a színezett ajakápolókat. Ezt az Astor VIP ajakrúzst ajándékba kaptam pár hónapja, így volt alkalmam kipróbálni. Nem értem, miért tartózkodtam eddig az ilyen kozmetikumoktól.

SAM_9251

Astor VIP ajakrúzs

Imádom a rúzsok/ajakápolók kinézetét. Olyanok, mint egy fegyver, amivel a nők képesek felvenni a harcot az összes gond ellen. :)

Örülök, hogy egy ilyen világos, természetes színt kaptam, azt hiszem egy sötétebb, élénkebb rúzzsal nem igazán tudnék mit kezdeni, valahogy az nem én vagyok. Ez a szín, a 110-es Pink Addiction árnyalat.

Maga a rúzs állaga nem túl krémes, de nem is olyan száraz, mint elsőre vártam volna. Egyetlen egy dolog van, ami nem tetszik benne, az pedig a tartóssága. Körülbelül 1 óra elteltével felkenve már alig látszik, inkább csak a csillámok maradnak meg belőle.

Tartósság, 1 óra elteltével

Tartósság, 1 óra elteltével

Amire figyelni kell az összes rúzsnál, az az, hogy mivel nem egy krémes, folyékony ajakápolóról, vagy balzsamról van szó, a száradt, kicserepesedett ajkakat jobban kiemeli. Célszerű rúzsozás előtt egy színtelen, hidratáló alapot felkenni, az ilyen bakik elkerülésének érdekében.

sam_9272-e1400107019665

Felkenve

Nekem összességében nagyon megtetszett ez a rúzs, gondolkodom, hogy az ajakápolóim mellé beszerezzek egy két nyári színt. Az Astor Vip rúzsnak az ára olyan 2000Ft körül mozog ha jól tudom, szóval ez már nem tartozik az olcsóbb kategóriás kozmetikumok közé. Viszont ajándéknak remek ötlet!

Ti használtok rúzsokat?

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

