GLISS KUR │ Liquid Silk Express Hajregeneráló balzsam

Így első hallásra biztosan nem tudjátok, hogy pontosan melyik termékről beszélek, mivel  Schwarzkopf elég sok ilyesmi terméket kifejlesztett már. Több fajta összetétellel, különböző flakonnal, változó hatékonysággal megtalálhatóak ezek a termékek a drogériák polcain.

SAM_9205

Gliss Kur Liquid Silk

Én ezek közül két fajtát próbáltam ki, de ma csak arról fogtok olvasni, ami nekem legjobban bevált. Ez pedig nem más, mint a Gliss Kur Liquid Silk Express hajregeneráló balzsam, amely száraz, kócos, törékeny és fénytelen hajra lett kifejlesztve, a puha és fényes hatás eléréséhez. Az összetételében lévő folyékony selyem hatására a haj selymes és puha érzetet kap. Valamint a folyékony keratin komplex javítja a haj külső és belső sérüléseit. Ráadásul a haj kifésülhetőségét is nagyban befolyásolja ez a termék.

A flakon kiszerelése 200ml, mely nekem olyan fél évig elegendő, heti 2-3szori hajmosás mellett. Kinézetre nagyon csajos, főleg hogy rózsaszín az üvegcséje, amin fújós spray fej helyezkedik el, kupakkal.

SAM_9214

A fújós spray fej

Az állaga teljesen folyékony, szinte víz állagú. Az illata valami isteni, és sokáig érezhető a hajon.

Én kimondottan a kifésülhetőség miatt vásároltam meg ezt a hajspray-t, mivel a hajam rettentően töredezett, száraz, szalmaszerű. Így hajmosás után valami horror kifésülni. Nedves hajra használom, jó alaposan befújom vele a tőtől a hajvégekig, majd kifésülöm. Lemosni nem kell. Rögtön érezhető a hatás. Habár vizes hajon még használok hajvégápoló olajat is, úgy gondolom, enélkül a termék nélkül már nem ennyi hajam lenne.

Az ára 800Ft és 1200Ft között mozog, de mint már írtam, fél éven át használható egy flakon.

Ti próbáltátok már valamelyik fajta Gliss Kur hajápolót?

GLISS KUR │ Liquid Silk Express Hajregeneráló balzsam” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Visszajelzés: GLISS KUR │ Oil Nutritive Express Hajregeneráló Balzsam │ Schwarzkopf | BEAUTY LIFE FROM ALEXA

  2. Visszajelzés: GLISS KUR │ Oil Nutritive Express Hajregeneráló Balzsam │ Schwarzkopf | THINK PINK with Alexa

  3. KÉRLEK AMIKOR BEFÚJOD VELE ” KEMÉNY ” LESZ TŐLE A HAJAD TEHÁT LESZ TARTÁSA MIVEL ÉN a Schwarzkopf Gliss Hajtőemelő Hajtonik 150 ml HASZNÁLTAM EDDIG NAGYON BEVÁLT DE NEM TALÁLOM SEHOL NEM TUDOM MEGVÁSÁROLNI ETTŐL A HAJTŐEMELŐTŐL OLYAN KLASSZ FORMÁLHATÓ LETT HAJAM ÉS A KÖVETKEZŐ MOSÁSIG BIRTA KB. 3 NAP. KÉRLEK SEGÍTS NEKEM KÖSZÖNÖM

  4. Visszajelzés: GLISS KUR │ Oil Nutritive Express Hajregeneráló Balzsam │ Schwarzkopf | THINK PINK with Alexa

Vélemény, hozzászólás?

