NIVEA │ Zuhányzás közbeni testápoló tej (száraz bőrre)

Amióta megjelent a NIVEA első zuhanyzás közbeni testápoló tej, ki akartam próbálni, azonban az ára nem tetszett. Bár most belegondolva, egy testápoló sem olcsó mulatság. Húztam, halogattam, aztán a Rossmann akciósan 1299Ft-ért kínálgatta a 250ml-s kiszerelést, de a boltban inkább a 400ml-s mellett döntöttem, mivel csak 300Ft-tal volt drágább kistestvérnél. Ráadásul a pénztárnál az eladó hölgy felvilágosított, hogy a nagy kiszerelés mellé ajándékba adnak egy kicsit. Na így aztán tényleg megérte. Bár azt sajnáltam, hogy későn jutott eszembe a lehetőség, hogy más illatot válasszak, ha már két termékhez jutok. Na de mindegy.

SAM_9077

Kis és nagy kiszerelés

Az én bőröm, valami horror. Folyton száraz, hiába kenem, csak repedezik. Régebben lusta voltam folyton kenegetni magam, utáltam, hogy ragadok utána, felöltözni sem tudtam addig, amíg meg nem száradt. Rengeteg testápolót kipróbáltam már, volt, ami bevált, volt, ami nem. Így hát a lustaságomra tekintettel, nagyon örültem mikor a NIVEA előrukkolt ezzel a termékkel.

SAM_9090

Lenyitható kupak

Én a mandula olajat tartalmazó krémet választottam, ami száraz bőrre lett kifejlesztve. Kinézetre hasonlít egy testápolós tubusra, azonban itt fejjel lefelé vannak a dolgok. Kinyitható kupak alatt helyezkedik el a kinyomó fej.

Az állaga nagyjából hasonlít a megszokott testápolókhoz, bár talán kicsit folyósabb, de hát a neve még is csak testápoló tej. Vízzel vegyülve nem habzik, felkenve nagyjából beleivódik a bőrbe.

SAM_9091

A testápoló tej állaga

SAM_9093

Vízzel vegyülve

Használata is egyszerű, a szokásos tusfürdővel való tisztálkodás után, a közvetlen vízsugárból kiállva kis mennyiséget kell rákenni a nedves bőrre, majd finoman belemasszírozni. Tényleg elég kis mennyiség, jóval kevesebb kell, mint a hagyományos testápolókból, így talán még jobban megéri anyagilag. A végén le kell öblíteni a krémet, majd törölközni.

Rögtön érezni a hatását, finom és puha lett tőle a bőröm. Teljes száradás után is hidratált érzetet ad. Bár a nagyon száraz helyeken, ez sem segített. A kézfejem és az arcom ezután is igényel plusz gondoskodást.

Az illata kifejezetten az a tipikus NIVEA illat, bár engem valami másra is emlékeztet, de nem akar eszembe jutni, hogy mire.

Mint már mondtam, az ára függ a kiszereléstől is, de 1300Ft és 1800Ft között kapható a drogériákban. Mivel kevés krém is elég a hidratált hatás eléréséhez, valószínűleg sokáig elég a kis tubus is.

Ti próbáltátok már?

 

 

Vélemény, hozzászólás?

