PIXIBAG │ május

Már régóta szemezgettem a PIXI-vel. De mindig lemaradtam a vásárlásáról. Most végre sikerült beszerezni egyet. A www.pixibox.hu-ról rendelhetőek ezek a csodás kis csomagok. Két fajta csomagot vásárolhatunk, de nagyon oda kell figyelni, hogy mikor.

A PIXIBOX egy formás doboz, de hogy mi van benne, az meglepetés. Azonban ami biztos, hogy luxusmárkák minőségi kozmetikumait találjátok a dobozkákban. Pár darab teljes kiszerelésű (nagy), valamint pár darab minta méretű (utazó) terméket. A doboz kéthavonta jelenik meg, változatos tartalommal. Amit benne találhatsz: smink, arc-, test-, köröm-, hajápolás, parfüm termékek. A www.pixibox.hu/box linken megtaláljátok az eddig megjelent PIXIBOX-ok tartalmát.

A dobozokat már régebb óta bocsájtják áruba, azonban a PIXIBAG újdonság. Egy nagyon formás kis cipzáros neszesszerben érkeznek a a drogériák polcairól ismert termékek. A plusz pozitív az, hogy mielőtt megrendelnéd, már tisztában lehetsz azzal, hogy milyen márkák termékeit fogják a neszesszerbe rejteni.

Az alábbi kis videókban a PIXIBOX alapítója mutatja be részletesen a dobozokat, és a neszesszert:

PIXIBOX: https://www.youtube.com/watch?v=iz5gyoELAwk
PIXIBAG: https://www.youtube.com/watch?v=hn-CuALAB7Q

Nekem a májusi PIXIBAG-et sikerült megvásárolnom. Április 29-én rendeltem meg a honlapról, az értesítő SMS-t a csomag feladásáról pedig május 6-án kaptam, rá egy napra pedig csöngettek.

2014-05-07 11.16.51

A csomag

Nagy kíváncsisággal bontogattam, vártam a termékeket. A honlapon fel voltak tüntetve a csomagban szereplő termékek márkái; Labello, Nivea, Wilkinson, Max Factor. És habár az első három márkát évek óta használom, a csoda valahogy elmaradt. Nagyobb bummra számítottam, de azért nem bántam meg, hogy megvettem!

2014-05-07 11.17.15
Habár lehet, hogy a szerelem első látásra azért maradt el, mert a termékek nagy részét, már ismerem, vagy használtam. Noha a Maxfactor Lipfinity ajakfilcnek nagyon örültem, mert önszántamból szerintem nem vásároltam volna meg, mégis megszerettem.

2014-05-07 11.52.17

A termékek

Viszont a neszesszernek már találtam is betöltendő feladatot, szóval már megérte ez a kis csomag. :)

2014-05-07 16.19.46

Tablet toknak tökéletes!

Nézzük a termékeket egyenként:

SAM_9098

Nivea Creme Care tusfürdő

NIVEA Creme Care tusfürdő

Két darab ilyen kis utazó méretű (50ml) tusfürdőt is csomagoltak a neszesszerbe. Nyáron utazáshoz, nyaraláshoz ideális lesz. Az eddig használt tusfürdőim nagyjából mind más-más márka volt, azért volt pár kedvencem, bár NIVEA tusfürdőt ha jól emlékszem, még sosem használtam, de ez a fajta nekem megtetszett. Szeretem ezt az illatot, a tipikus NIVEA illat. (legolcsóbban nincs adat)

SAM_9099

Nivea Power Touch dezodor

 NIVEA Power Touch dezodor

Én nem csípem ezeket a spray dezodorokat, ragadósnak érzem őket, és kellemetlennek. De amúgy a dezodor kaolint tartalmaz, valamint 48 órán át tartó izzadásgátlást ígér, ami természetesen kizárt. Az illata kellemes, bár ment a szekrény aljába. (legolcsobban 590Ft)

SAM_9104

Wilkinson Xtreme 3 borotva

Wilkinson Xtreme 3 borotva

Pár napja pont a borotvákról írtam, és ezt a terméket is megemlítettem. Régebben ilyen borotvát használtam, és nagyon szerettem. De bővebben itt: https://thinkpinkwithalexa.wordpress.com/2014/05/05/wilkinson-quattro-for-women-bikini-2-in-1-borotvakeszulek/ (legolcsóbban 390Ft)

 

SAM_9100

Max Factor körömlakk

Max Factor Nailfinity körömlakk

Nos, én a körömlakkokkal hadilábon állok, mivel évek óta gél lakkot (zselés lakkozást) teszek fel magamnak, így nálam a lakkok csak kiszáradnak. A lakk amúgy hosszan tartó hatást és ragyogást ígér. (legolcsóbban 1080Ft)

 

SAM_9106

Max Factor Kohl Pencil Szemceruza

Max Factor Kohl Pencil szemceruza

Ahogy írom a véleményeket, már ez a harmadik termék, amit nem valószínű hogy fogok használni ebből a kis neszesszerből. Régebben próbálkoztam a szemceruzákkal, de sosem tudtam szépre, ívesre elkészíteni, és mindig irritálta is a szememet, így egy próbálkozás után ezt is a szekrény aljába suvasztottam. (legolcsóóban 1750Ft)

 

SAM_9101

Max Factor Lipfinity Ajakfilc

Max Factor Lipfinity Ajakfilc

Na végre, egy remek kis termék. Nagyon megtetszett ez az ajakfilc, pedig amúgy szerintem soha nem vettem volna le a boltok polcairól. Az ajakfilc/ajaktinta a hagyományos rúzsokkal ellentétben vízbázisú festékpigmenteket tartalmaz. Ennek a könnyű formulának köszönhetően a festék tulajdonképpen beleolvad az ajkak mélyebb rétegeibe, tartósan matt színt kölcsönözve azoknak.  Pillekönnyű, csókálló fedést ígér, ami első ránézésre meg is van. Kipróbáltam. Minimálisan érezhető a jelenléte az ajkakon, de sokáig szép élénk színe van. Próbáltam képet készíteni róla, de körülbelül mintha vérezne az ajkam, vakuval lehetetlen. Ez marad kint a polcon nálam. (legolcsobban 1990 Ft)

 

SAM_9132

Labello – Dinnye

Labello Fruity Shine – Dinnye izesítés

Szándékosan hagytam utoljára ezt a terméket, mivel ez a kedvencem ebből a PIXIBAG-ből. A vicces az, hogy pont a neszesszer érkezése előtt egy nappal vásároltam egy Labellot, csak éppen cseresznyés ízesítésben. De régebben már próbáltam a dinnyés változatot is, így örültem neki. Mindennapi ajakápolásra is ideális, szép fényes rózsaszínes színt kölcsönöz az ajkaknak. Sajnos nem olyan tartós, de hát ez nem is szájfény vagy rúzs, szóval a dolgát rendesen végzi. Nekem az íze miatt is kedvenc lett. (legolcsóbban 390Ft)

Nos, ennyi volt a májusi PIXIBAG. Tőlem kapott hideget is, meleget is. Maga a bag 3990Ft, így a termékek árát elnézve megéri a csomag. Összességében nem bántam meg, hogy megrendeltem, mert az izgalom, az öröm ami ezzel a kis neszesszerrel jár, elmondhatatlan. Valószínűleg fogok még rendelni a PIXI-től. Nekem megtetszett. :)

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

