GARNIER │ BB krém Miracle Skin Perfector – light

A BB krémeket ma már szerintem mindenki ismeri, egyre több kozmetikai cég dob piacra ilyen krémeket. A BB krémek alapozóhoz hasonlítanak, azonban összetételüknek köszönhetően inkább nevezhetőek színezett hidratálókrémnek.

Régebben a NIVEA színezett hidratálókrémjét használtam, aztán egyszer csak eltűnt a polcokról, így kipróbáltam a Garnier egyik BB krémjét, a Garnier BB Cream – Miracle Skin Perfectort, annak pedig a light változatát, mely kombinált és zsíros bőrtípusra lett kifejlesztve. Az összetételeinek hála mattít, elfedi a bőrhibákat, ragyogást ad, hidratál, sőt még UV-védelmet is biztosít.

SAM_8655

A tubus

SAM_8594

A kupak alatt

Habár már piacra dobott a Garnier is több fajta BB krémet, ez termék kifejezetten olajmentes összetételérők ismert. Ennek köszönhetően nem zsírosítja a bőrt.

A tubus szerintem formás, kényelmes, habár féltem először a letekergetős kupaktól, nehogy elhagyjam vagy bármi egyéb baleset történjen vele, de teljesen kezelhető. Kis nyíláson keresztül nyomás hatására indul meg a krém kifelé, így nálam még soha nem folyt se ki, se a kupakba. 40ml-s kiszerelésben kapható, hosszúkás tubus.

SAM_8590

A krém állaga

SAM_8593

Felkenve

Maga a krém kicsit folyós állagú, de normálisan használható. Az illata nekem tetszik, habár semmi extra, nem tudom meghatározni, hogy mihez is hasonlít.

Felkenve alig észrevehető, én két rétegben kenem, így még jobban elfedi a hibákat, és a pirosságot. Szinte nem is érezni, hogy a bőrön van. Viszonylag mattit, habár néhol az én arcom fénylik a krémmel is.

Az első tubusomat tavaly december elején vásároltam, és most április végén is még bőven van benne. Az ára 2000Ft körül mozog, érdemes kifogni akciókat, bár akkor sem megy 1700Ft alá. Nem voltam benne biztos, megér ennyi pénzt kidobni egy „alapozóra”, de nem bántam meg, hogy megvettem. Az tény, hogy csodát nem művel, nekem mégis szebbnek, egyenletesebbnek tűnik tőle az arcom. Se több se kevesebb pattanásom nem lett tőle, bár nagy hidratált érzetet nem ad.

Későbbiekben kipróbálom a többi Garnier terméket is, bár az arcom elég érzékeny, így nem valószínű, hogy mindegyik be fog válni, de igyekszem a legtöbbet kihozni belőlük.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

