IDŐMÉRÉS

Régóta gondolkodtam azon, hogy vannak bizonyos cselekvések, amiknek vagy nehezen állunk neki, vagy éppen utálunk. Nálam ilyen a hajmosás. Utálom. Nem is értem, régen hogyan voltam képes naponta megmosni a hajam. Nem is a zuhany alatti procedúra miatt utálok elindulni hajat mosni, mert az hamar megvan. Sokkal inkább haragszom a hajszárítóra. Csak ülök, szárítom, szárítom és semmi. Na én ezeket a cselekvéseket mostantól lemérem. Talán ez majd erőt ad, mert akár milyen hihetetlen, jóval kevesebb idő alatt végzünk az utált tevékenységekkel mint gondolnánk. Már pár hete le akartam mérni, de mindig elfelejtettem, most végre sikerült. Nos, én ennyi idő alatt szárítom meg a hajam:

Screenshot_2014-04-26-15-30-32

Stopwatch – androidos app

Tényleg több elvesztegetett időnek tűnik, pedig alig 7 percet vesz el az életemből. Így hát éljen a tiszta haj! ;)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

