Elmentem vásárolni

A páromtól a ballagási ajándékomat csak ma kaptam meg, mert azt szerette volna, ha én választom ki. Elindultunk hát táskát venni. És vettünk is, sőt kettőt is. Ráadásul találtam cuki cipellőt is, és abból sem tudtam egynél megállni. Kínai üzletben vásároltam ezeket. Sajnos az összes cipőm egy hónap alatt tönkre megy, valami miatt eltaposom a sarkukat. Így nekem felesleges drága és márkás cipőt vásárolni. De így legalább egy drága cipő árán 2-3 párat is be tudok szerezni. Éljen a spórolás. ;)

2014-05-02 11.57.34

Szerelem volt első látásra

SAM_8906

2014-05-02 19.17.18

Kell egy kis fekete is

SAM_8904

Már régóta áhítoztam egy ilyesmi táskára. Imádom az ilyen közepes méretű táskákat, amelyeket az alkaron is lehet cipelni, valamint keresztbe is a hosszú pántjának köszönhetően. Azonban megláttam ezt a kis táskát is. Úgy éreztem szükségem van rá. :)

SAM_8879

Íme az ajándék(ok)

SAM_8884

Hát azt hiszem ilyen még nem volt, hogy egyszerre vásároljak mindenből 2 darabot. Szeretem az ilyen napokat. ;)

Vélemény, hozzászólás?

