Ballagásom képekben

Nem is tudom hol kezdjem. Az elmúlt napok rettentő zsúfoltak voltak, de remek hetet zárhatok. Tegnap elballagtam. Vége van. 5 hosszú év. Kellett nekem nyelvi előkészítős osztályba mennem… De vége van, vagyis a neheze most csak jön, az érettségi. Na de kezdjük az elején.

Ez a hét volt az utolsó, amikor iskolába kellett mennem. Hétfőn és kedden délután szerenádozni mentünk a tanárainkhoz, bejártuk a várost. Annak ellenére, hogy az én osztályom sose volt se összetartó, se barátságos, valahogy jól sikerültek ezek a napok.

20140429_192300

A kedvencek

Szerdán pedig a bolondballagást tartottuk, és meglepő módon, mindenki beöltözött valaminek. Én cowgirl voltam, kisebb nagyobb sikerrel. Vicces feladatokat kellett teljesítenünk, táncoltunk, és az öt osztályból 3. helyezést értünk el. :)

10318731_671134839602347_920369377_n

Tudom, vicces voltam :D

A tegnapi ballagás viszont nagyon jól sikerült. Az iskolámban már hagyomány, hogy a minden végzős egy-egy lufit enged az egekbe, ezzel búcsúzva az iskolától és egymástól. Nekem nagyon tetszett ez a látvány. Gyönyörű volt.

DSCN3993

Elbúcsúztunk

Ezután a családdal elmentünk ebédelni. A termet anyával közösen díszítettük, természetesen a rózsaszín mániám miatt rózsaszín-fehér dekorációval.

2014-04-30 15.49.11

A “étterem”

Rengeteg virágot kaptam, egy kivételével mindegyik rózsaszín :) És fotózkodtunk is rengeteget.

jjk

Az iskolában

SAM_8787

Gyönyörűségeim

mindenes

Pillanatok

Húú, és a tortámat majdnem elfelejtettem.

SAM_8715

Rózsaszíííín

Hétfőn érettségi. Szorítsatok! :)

 

 

Vélemény, hozzászólás?

