BALLAGÁS │ No make up smink

Tudom hogy a ballagás a lányoknál főként a szépségről szól, és habár nálam is, mégsem akartam túlzásba vinni a dolgokat, sosem szoktam magam agyon sminkelni. Így úgy döntöttem most sem megyek el kozmetikushoz, én készítem el magamnak a ballagási sminkem. Egy halvány alapozás, a láthatatlan szemöldökömet láthatóvá varázsoltam, a világos szempilláimat feketére festettem, és egy kis szájfényként használt ajakír következett. Mindig is ilyen natúr sminkeket készítettem magamnak, fő a természetesség. :)

Amit használtam:

Garnier BB krém (light) (Miracle Skin Protector)
NYC szempilla spirál (fekete)
Essence szemöldök festék (sötét árnyalat)
Labello cseresznyés ajakír

SAM_8676

 

Vélemény, hozzászólás?

