KALLOS │Keratin és Tejprotein sampon és pakolás

Mint már a Stella Herba Vita száraz samponos bejegyzésemben megemlítettem, a hajam rettentően tönkre ment, szálkás, töredezett. Helyre hozni lehetetlen, de megpróbálkozom vele.

A Kallos kozmetikumokról bizonyára már mindenki hallott, vagy legalábbis látta őket, ugyanis a legtöbb fodrász ilyen termékekkel dolgozik, legalábbis én így vettem észre. És már ha pedig a fodrászok alkalmazzák ezeket a termékeket, csak jók lehetnek valamire.

A www.kallos.com honlapját nézegetve találtam egy hajápoló családra, mely keratint és tejproteint tartalmaz valamint száraz, töredezett és kémiailag kezelt hajra ajánlott. Meg is rendeltem a sampont és a hajpakolást.

vegyes

A termékek

Mind a sampon és a pakolás összetevőiben lévő keratinnak és a tejproteinnek köszönhetően újjáépíti a haj természetes szerkezetét, feltölti a haj külső rétegén esett sérüléseket. Védi és megerősíti a száraz, töredezett hajszálakat.

A sampon és a hajpakolás kiszerelése is1l-es, amely első ránézésre rettentően nagy és szinte kezelhetetlen. Nagyon rossz önteni belőle, de ez legyen a legnagyobb probléma. Az sampon ára 550Ft, a pakolásé 750Ft.

A kiszerelés

A kiszerelés

Körülbelül már 3 hete használom ezeket a termékeket, így nagy csodát még nem tettek, de van pár változás a hajam szerkezetében ami talán ennek köszönhető. Először is, a sampon állaga folyós, de krémes. Lassan kezd habzani, így elég nehéz vele a hajmosás, ráadasul eléggé ragacsos, száraz és kifésülhetetlen lesz tőle a hajam.

A sampon állaga

A sampon állaga

És sajnos ez így van a hajpakolással is. Én kimondottan a kifésülhetőség miatt használtam régebben pakolásokat vagy balzsamokat, így ez számomra negatív tulajdonság. Bár eleinte körülbelül csak 2-3 percig hagytam a hajamon, mielőtt leöblítettem volna, most utolsó alkalommal 10 percig hagytam, aminek hatására érezhetően puhábba vált.

pakolás

A pakolás állaga

Azonban hajszárítás után hajvasalóval hullámosítottam a hajam, szokás szerint, és sajnos pár óra elteltével, a hullámok eltűntek a hajamból, pedig máskor napokig tartották magukat. Ezt most annak tudom be, hogy mivel a hajam puhább lett, a hullámok már kevésbé tudtak benne maradni. Remélem ez nem így marad, mert imádom a hullámos hajamat.

Így a puhább haj és a kevésbé roncsolt látszat miatt kezdem megszeretni ezeket a hajápolókat.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

