ESSENCE │Szemöldökápoló készlet

Ma végre sikerült eljutnom a Rossmanba, így gyorsan fel is tankoltam azokból a termékekből, amik éppen fogyóban vannak. Már tavaly december óta használom ezt a jó kis szemöldökfestéket, melyet az Essence dobott piacra. Két fajta kapható belőle, kapható szőke és barna hajú nők számára is, mivel az egyik készletben egy nagyon világos, valamint egy közepes barnaságú festéket találhatunk, a másikban ugyanazt a közepes színűt, valamint egy nagyon erős árnyalatút. Mivel én lassan egy éve vissza váltottam barna hajszínre, így inkább ennél a sötétebb készletnél maradtam.

Így néz ki a készlet

Így néz ki a készlet

A szín árnyalatok

A szín árnyalatok

A készletben található a két színű szemöldök festék, és 3 szemöldök forma sablon, amely egyszerűen remek. Gyönyörűen el lehet vele készíteni egy szép, íves szemöldököt. Valamint található benne egy ecset, mely különleges formájának köszönhetően segít a szemöldök elkészítésében.

A szett tartalma

A szett tartalma

Én nem igazán vagyok oda ezért az ecsetért, elég picike, így nem a legkényelmesebb vele dolgozni, így én vettem hozzá egy speciális ecsetet, szintén Essence márkájút, és bár szemhéjtus ecsetnek volt feltüntetve, sikeresen bevált erre a célra is.

SAM_3033

Az ecset

Sajnos eléggé világos a bőröm, a szemöldököm, valamint ritka szálú is. Így eléggé nehéz bármit is kezdeni vele, formára szedni is lehetetlen. És amikor tavaly megvettem az első ilyen készletet, felfedeztem benne ezeket a sablonokat. Bár, a ma vásárolt készlet is tartalmazott 3 ilyen mintát, mégsem volt benne olyan mint az előzőben, valamint egyik sem illik sem a szemöldök formámhoz, sem az arcomhoz. Nem tudom, hogy készletenként eltérőek e a sablonok, vagy csak az újabbakban találhatóak e ezek a másfajta sablonok, nekem nem jöttek be. Maradok a régebbi sablonnál.

Én egyszerűen imádom ezt a terméket, élőben még szebb és erősebb az eredmény. Korábban próbálkoztam már hosszan tartó szemöldök festéssel is, de ez valahogy kényelmesebbnek tűnik, és praktikusabbnak is. A különbség szerintem tényleg szembetűnő.

Előtte - Utánna

Előtte – Utánna

Az ára 800Ft körül mozog, nekem lassan 5 hónapja bírja az előző készlet, így tényleg megéri beruházni rá.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

