GASZTRO │ Tojás a virsliben

Már többször láttam ezt az ötletet a neten, de még sose álltam neki. Ma viszont megkívántam a virslit, és eszembe jutott, hogy ilyet is lehet. Neki láttam. Nem mintha sok hozzávaló kéne hozzá de: virslik, tojások.

2014-04-10 20.07.59

A virslit hosszan félbe vágom, az egyik végénél 2-3 cm-t meghagyok, és óvatosan meghajlítom szív alakba, majd fogpiszkálóval rögzítem azt. Az első próbálkozásra sajnos nekem meg is tört egy kicsit a virsli, de megoldottam.

2014-04-10 20.12.55

A beleütött tojással együtt megsütöm az egyik felét, majd óvatosan átfordítva a másik felét is. Nehéz úgy megfordítani, hogy ne folyjon ki belőle a tojás, de ha ki is folyik, nem akkora probléma.

9d79b926c0e011e3b7ee0002c9c7b23e_8

Jó étvágyat!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

