1st.

Sokat gondolkodtam, hogy mit is írhatnék bemutatkozásként. Nehéz elmondani, hogy ki is vagyok én. Alexandrának hívnak, és idén érettségizem, majd szeptembertől Budapesten szeretnék továbbtanulni, mint dekoratőr. Mindig is szerettem a szép és színes dolgokat, mindig is a lehető legtöbbet próbáltam kihozni abból, amibe belevágtam. Évek óta olvasom a legjobb magyar beauty blogokat, és azt hiszem emiatt döntöttem én is úgy, hogy belevágok. Nem igazán tudom, még itt az elején, hogy hogyan is fog kinézni az oldal, hogyan is jelennek meg bejegyzések, és hogy mégis miről fogok tudni Nektek írni. Szeretem a sminkeket, a szebbnél szebb körmöket és rettentően odafigyelek a hajam és a bőröm ápolására is. A saját tapasztalataimat szeretném veletek megosztani hétről hétre, és egy kicsit beengedi titeket az életembe. :)

Vélemény, hozzászólás?

